Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با گروه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سمن ها با محوریت انتخابات اظهارکرد: 1400 سال پیش امام علی (ع) فرمودند اگر مردم نبودند ما افسار حکومت را رها می کردم و امام راحل انقلاب هم این جمله را تکرار و گفتند که به واسطه این که مردم من را قبول دارند، من حکومت تعیین می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این که اساس حکومت شیعه مردم هستند، افزود: از زمان انقلاب تاکنون همه گروه ها با تمام جریان های سیاسی توانسته اند در مجلس ورود کنند و به همه جریان ها سهمی در قدرت رسیده است.

حق شناس بیان کرد: اما آن چه که مهم است، این نیست چه کسی حاکم می شود بلکه دغدغه ما شعار انقلاب، جمهوریت، اسلامیت و غیره است.

وی تصریح کرد: اگر این مسائل تحقق می یافت اکنون ما دغدغه ای برای حضور نداشتیم و این نشان می دهد که ما به حکومت ایده آل نرسیدیم و راه درازی در پیش داریم.

حق شناس افزود: کشور متعلق به همه است و همه سوار یک کشتی شده و هرچه حضور بیشتر شود به نفع مردم خواهد بود.

استاندار گلستان گفت: همه جریان های سیاسی در گلستان کاندیدا دارند و حتی هیجان و شور انتخاباتی در برخی از شهرها بیشتر هم شده است.

وی ادامه داد: اگر مجلس قوی باشد حتما دولت و سپس ادارات هم قوی خواهند بود. و این افراد برای ما در مسائل گوناگون تصمیم خواهند گرفت.

حق شناس اضافه کرد: همه فرمانداران استان مکلف هستند از ظرفیت افراد اثرگذار در جامعه برای مشارکت مردم بهره جویند.

وی با بیان این که هربار شاهد حضور حداکثری بودیم اتفاقات مثبتی در روابط با دیگر کشورها اتفاق افتاده، تأکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات بر روی روابط بین الملل هم تأثیر خواهد گذاشت.

حق شناس با اشاره به تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت شده در استان، گفت که به ازای هر کرسی نمایندگی در گلستان 34 نفر مشارکت می کنند این در حالی است که در دوره قبل این عدد 14 نفر بوده است.

کد خبر 4856977

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس استانداری گلستان گرگان انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه جریان ها حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است


مهدی مقتدایی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما: افزود: علوم اعصاب، تلفیقی از رشته‌های پزشکی، روانشناسی، مهندسی رایانه و زبان شناسی است و دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های مختلف، در دو دهه اخیر، روی امور پژوهشی رشته‌های علوم اعصاب فعالیت کرده اند که یکی از نتایج و برونداد‌های فعالیت در حوزه علوم اعصاب؛ هوش مصنوعی است که امروزه در خصوص اهمیت کاربرد‌های آن زیاد می‌شنویم.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایرا با اشاره به طراحی رویداد نوروتاک از دو سال قبل در معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: علوم اعصاب اکنون یکی از رشته‌های جذاب در سطح دنیاست و مبنا و هدف از شکل گیری رویداد نوروتاک؛ بررسی و رایزنی درباره مسائل علوم اعصاب و نوروساینس و ارائه آن به زبان ساده به عموم مردم است.

مهدی مقتدایی با بیان اینکه دهه ۲۰۱۰ به دلیل اهمیت حوزه علوم اعصاب دهه مغز نامگذاری شد؛ افزود: بنا شد تا در رویداد نوروتاک، مسائل بین رشته‌ای که مورد مناقشه است از نظر علمی فلسفی و روانشناسانه به بیان ساده بررسی و نتایج به زبان ساده به عموم مردم بیان شود در حقیقت جامعه هدف ما عموم مردم هستند و حتی دانشگاهیانی که ارتباطی با علوم پزشکی ندارند هم؛ علوم اعصاب قطعا می‌تواند در روند کارشان کمک بکند.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری این رویداد در دو سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گفت: این رویداد را سالیانه برگزار می‌کنیم و امسال رویداد نوروتاک با مشارکت جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی علوم پزشکی و علوم شناختی برگزار شد.

دکتر مقتدایی گفت: استفاده از علوم اعصاب در امورات روزمره زندگی و جامعه و استفاده از آن برای پیشبرد فناوری‌های نوین پزشکی باعث می‌شود خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در حقیقت کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد، رشته‌های علوم اعصاب می‌تواند در استفاده و توسعه فناوری‌های نوین به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟
  • مهاجرت ایرانی‌ها هم مانند افغانستانی‌ها توده‌ای می‌شود؟/ آن‌ها که مهاجرت می‌کنند از تغییر شرایط جامعه ناامید شده‌اند/ موج مهاجرت ایرانیان عادی نیست
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است