Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:05:36 GMT

مجلس یازدهم کلید تحقق دولت جوان، کارآمد و انقلابی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۵۹۲۰

مجلس یازدهم کلید تحقق دولت جوان، کارآمد و انقلابی است

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با مهر، با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال اظهار داشت: مردم علیرغم همه دغدغه‌ها و مشکلاتی که دارند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال پرشورتر از همیشه حاضر شدند و ما مسؤولان باید قدردان چنین مردمی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم دغدغه‌های معیشتی و مشکلات اقتصادی زیادی دارند، تصریح کرد: علیرغم اینکه شاهد مشکلاتی در کشور هستیم اما ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند همواره پشت نظام مقدس اسلامی و ولایت و رهبری هستند و فارغ از هر قشر و صنف و جناحی که دارند همواره در صحنه حاضر بوده و اجازه سوء استفاده دشمنان از مشکلات را نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم حجت را بر مسؤولان تمام کرده است و اکنون این مسؤولان هستند که باید بسترهای لازم برای حل مشکلات مردم را فراهم آورند و به دغدغه‌های مردم اهمیت بیشتری بدهند.

حجت الاسلام سالک با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن ماه، اظهار کرد: خون شهید حاج قاسم سلیمانی امسال یک ظرفیت و توان و قدرت بیشتری به انقلاب اسلامی بخشیده است و شاهد بروز این ظرفیت در حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم و قطعاً این خروش و حضور مردم را در دوم اسفندماه نیز شاهد خواهیم بود.

وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات را دارای پیام وحدت و انسجام ملت ایران حول محور نظام مقدس اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: انتخابات دوم اسفندماه کلید تحقق دولت جوان انقلابی و کارآمد و حلال مشکلات خواهد بود، به همین دلیل است که حضور مدرم در این انتخابات می‌تواند دشمن شکن و باعث ناامیدی دشمنان از به ثمر نشستن توطئه‌های آنان شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم، عنوان کرد: انتخاب افراد توانمند، دلسوز، پاک دست و انقلابی برای حضور در مجلس شورای اسلامی قطعاً گره گشای مشکلات کشور خواهد بود و اثر این رأی و انتخاب صحیح به مردم باز خواهد گشت.

کد خبر 4856042

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد سالک انتخابات 98 سردار سلیمانی انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه راهپیمایی ۲۲ بهمن مجلس شورای اسلامی ۲۲ بهمن ماه حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی

 محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی گفت: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. 

وی تاکید کرد: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • نوری قزلجه: ۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی
  • پنج اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در مورد چه بود؟