Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، تصاویر خبری روز چهارشنبه سی‌اُم بهمن عبارتند از:

دین اشنایدر، مستند ساز ۲۷ ساله در کنار سلطان جنگل، آفریقای جنوبی

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیش از سوار بر ایر فورس وان. آمریکا

یک کودک در حال توپ بازی در حومه ادلب. سوریه

کشتی ۷۷ متری به گل نشسته در جنوب ایرلند

گردشگران با لباس کیمونو و ماسک در توکیو، ژاپن

طلوع آفتاب در لنکشایر انگلیس

نقاشی مفهومی یک هنرمند ایتالیایی با موضوع «ویروس جهانی موبایل»

کارخانه ساخت موتور هواپیما در چلیابینسک، روسیه

پل مفهومی در جاکارتا، اندونزی

سیل در مانموث، انگلیس

بدون شرح!

انتهای پیام/

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر روز گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه هفته جاری، بسته امنیتی ۶۱ میلیارد دلاری را پس از ماه‌ها جنجال درکنگره بر سر درخواست جمهوریخواهان از کاخ سفید به منظور تقویت امنیت مرز با مکزیک، به تصویب درآورد. این لایحه هم‌اکنون باید به تصویب سنا با اکثریت دموکرات‌ها و امضای رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن درآید.

فایننشال‌تایمز در این خصوص گفت، گرچه بسته جدید، رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی را بر آن داشته است تا مدعی شود که کی‌یف همچنان قادر به شکست مسکو است، اما بسیاری ازمقام‌های این کشور اشتیاق کمتری نشان داده‌اند و استدلال می‌کنند که «بعید است که این بسته، تغییر چشمگیری در اوضاع کی‌یف در خط مقدم ایجاد کند».

چندین نیروی نظامی در خط مقدم اوکراین به فایننشال‌تایمز گفتند که به شدت تحت حملات پی در پی روسیه قرار دارند و از کمبود شدید مهمات نیز رنج می‌برند. 
برخی نظامیان اوکراینی تصریح کردند که امیدوارند که انبوهی از تجهیزات آمریکایی، اوضاع را بهبود بخشد، اما یک مقام اوکراینی به فایننشال‌تایمز گفت که این کمک مالی، به «کاهش پیشروی‌های روسیه کمک می‌کند، اما آن را متوقف نخواهد کرد».

یک تحلیگر نظامی اوکراینی نیز تصریح کرد که احتمالاً این ۶۱ میلیارد دلار، بیشترین کمک غرب به اوکراین در سال جری خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد، «تمامی بسته‌هایبعدی برای اوکراین کوچک‌تر خواهد بود».

«راب لی» عضو ارشد مؤسسه تحقیقات سیاست خارجی «برنامه اوراسیا» تصریح کرد که جذب نیروی انسانی یکی دیگر از چالش‌های مهم کی‌یف است. وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو در ماه فوریه برآورد کرد که از آغاز جنگ اوکراین، بیش از ۴۴۴ هزار نظامی اوکراینیکشته شده‌اند و اوایل ماه جاری (آوریل)، او گفت که کی‌یف تنها در سال جاری، ۸۰ هزار نظامی خود را تاکنون از دست داده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی انگلیس در راه اوکراین
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • واکنش انگلیس به پرتاب موشک بالستیک در کره شمالی
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک مخالفت کرد
  • ایلان ماسک مخالف فیلتر شدن تیک‌تاک در آمریکا است
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا
  • اظهارات عجیب بهاره رهنما در آمریکا