Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای ‌انتخابات مجلس در اهواز با بیان اینکه اولویتم اقتصاد و معیشت مردم با تکیه بر توان داخلی است، گفت: در صورت راهیابی به مجلس دو بخش مسکن و اشتغال را با اولویت جوانان بومی پیگیری می‌کنم. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید جعفری با حضور در میزگرد انتخاباتی تسنیم اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان و مردم خوزستان اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ترتیبی صورت گرفته شود که سهم ویژه‌ای به جوانان بومی در استخدام‌ها تخصیص داده شود.

وی افزود: زیرساخت های اصلی استان بویژه اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون دارای اشکالات اساسی است. در اهواز ما برای یک لیوان آب شرب در مقایسه با سایر شهرها حداقل 8 هزینه مازاد پرداخت می‌کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس ‌بیان داشت: با توجه به این که مجلس برای دولت‌هایی که کار می‌کنند، ریل‌گذاری می‌کند باید با قانونگذاری‌های شفاف و دور از نظام‌های اداری، مشکلاتی که سد راه جوانان است حذف شود.

ایلام| پرهیز از تعصب‌های قومی و قبیله‌ای در انتخابات به شایسته گزینی ختم می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف استان فارس : انتخابات امسال حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین است

بلوغ انتخاب

‌جعفری گفت: بسیاری از واحدهای فعال اقتصادی استان در حال رکود و تعطیلی به سر می‌برند و این نیاز دارد که با پیگیری به ریل تولید و صنعت و اشتغال برگردانده شود. لازم است در مجلس مساله سهم خوزستان از درآمد نفتی پیگیری و در بودجه دیده شود.

وی با اشاره به یکی از مشکلات اصلی اهواز در مقابله با ریزگردها اظهار داشت: مدیریت استان به مدیریت بحران مبدل شده است و برنامه جدی برای حل مسایل استان ندارد. کشت درختان مثمر و پایدار مقابل شرایط نامساعد، ضمن حذف پدیده ریزگرد زمینه اشتغال جوانان را فراهم می‌کند. پیگیری اختصاص حق آبه تالاب‌های استان از دیگر مسایلی است که باید بتوانیم احیا کنیم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت: تولید اشتغال به مفهوم رفع معضل بیکاری، حاشیه نشینی و چالش‌های امنیتی است. یکی از اولویت های اصلی بنده بهبود اقتصاد و معیشت مردم با تکیه بر توان داخلی است.

وی در پایان به مسئله اقتصاد بدون نفت و ساماندهی بخش مسکن اظهار داشت: متاسفانه بخش مسکن رها شده و به محلی برای جولان سوداگران تبدیل شده است. هنوز سامانه مشخصی برای بخش زمین و مسکن در کشور نداریم.

خبرگزاری تسنیم در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و برابر با هدف افزایش مشارکت مردمی یک سری سلسله برنامه های انتخاباتی تدارک دیده است. در این برنامه‌ها که تمامی نامزدهای جریان انقلاب حضور دارند، نامزدها می‌توانند برنامه ها و دیدگاه های خود را ارائه کنند.

انتهای پیام /341/ش

R41468/P/S6,57/CT13

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس برنامه ها بخش مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟

وزیر ورزش و جوانان همانگونه که در احکام سرپرست‌های فدراسیون آورده بود همچنان بر عدم حضور این افراد در انتخابات تأکید دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از مرداد 1402 که مسئولیت ورزش کشور را برعهده گرفت، در احکام صادره برای سرپرستان فدراسیون‌ها، سیاست خود را مشخص کرد؛ اینکه نفرات منتخب او برای اداره موقت فدراسیون‌ها، تنها وظیفه اجرای امور جاری و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها را برعهده دارند.

وزیر ورزش در این احکام خطاب به سرپرستان نوشته بود: «انتظار می‌رود ضمن رعایت اصل بی‌طرفی، عدالت‌محوری و عدم حضور در فرایند انتخابات به عنوان داوطلب، علاوه بر انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخابات رئیس و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون اقدام نمایید». این جمله که نشان‌دهنده سیاست هاشمی در تعیین تکلیف فدراسیون‌ها بود با استقبال بخش بزرگی از جامعه ورزش روبه‌رو و با همین رویه بلاتکلیفی حدود 10 فدراسیون از مرداد 1402 تا فروردین 1403 برطرف شد.

در حالی که ثبت نام مهدی مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر عدم ادامه اجرای این سیاست ایجاد کرده بود، انتخاب سرپرست جدید به جای مبینی با حکم هاشمی نشان‌دهنده عزم جدی وزارت ورزش برای اجرای این سیاست بود. اکنون شنیده می‌شود انتخاب سرپرست جدید و ثبت‌نام مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم مانع اجرای سیاست وزیر ورزش و جوانان نیست و وزیر موافق حضور مبینی در انتخابات فدراسیون دوومیدانی نیست و بر همین اساس کناره‌گیری مبینی از انتخابات به عنوان کارمند این وزارتخانه محتمل است.

همچنین بر اساس تصمیم اتخاذ شده، کارمندان وزارت ورزش و جوانان در صورت تمایل برای حضور در انتخابات هر یک از فدراسیون‌‌ها باید موافقت مدیر خود را اخذ کنند، در غیر این صورت نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و این به معنای پایان حضور کارمندان وزارتخانه در فراسیون‌ها بدون جلب نظر  مدیر مافوق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • قیمت‌های تعیین شده در حوزه زراعی جوابگوی هزینه کشاورز نیست
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند