Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:11:00 GMT

کرامت بخشیدن به زن از افتخارات انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۱۱۷

کرامت بخشیدن به زن از افتخارات انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انقلاب اسلامی زن را محور شکل‌گیری خانواده قرار داده و مبنای توسعه جامعه تعریف کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین همایش ملی «زن مسلمان ایرانی در آیینه الگوی پیشرفت پنجاه ساله» که در واحد یادگار امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد شهدای ۴۱ سال را گرامی می‌‌داریم که خون‌شان تضمین بقای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زنده به گور کردن زنان فقط محدود به ۱۴۰۰ سال پیش نیست و امروز هم کشورهای غربی در حال زنده به گور کردن کرامت هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در سال ۲۰۲۰ کاندیدای برجسته دموکرات‌ها پشت تریبون قرار می‌گیرد و با افتخار می‌گوید این مردی که کنار من ایستاده شوهر من است.

همجنس‌بازی نشانه جهالت غرب است

طهرانچی با بیان اینکه همجنس‌بازی نشانه جهالت غرب است تصریح کرد: غربی‌ها با پیشتازی در همجنس‌بازی کرامت زن را زنده به گور می‌کنند و ارزش‌های انسانی و اسلامی را به سخره گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مدل اجتماعی حضور انسان در انقلاب اسلامی تعریف دوباره یافت، ادامه داد: زن مسلمان در صحنه راهپیمایی‌های زمان انقلاب یکی از ارکان فروپاشی رژیم شاهنشاهی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: زنان وقتی دیدند که فرهنگ شاهنشاهی از فرهنگ آمریکا تبعیت می‌کند به مقابله با رژیم برخواستند و نقش اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

طهرانچی با اشاره به کرامت زن در سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: غربی‌ها با ارائه الگوی برابری زن و مرد، هویت زن را به جای محور بودن در خانواده به یک محور شغلی تنزل داده‌اند.

وی افزود: اسلام به جای اینکه از زن به عنوان کالایی برای تبلیغات فروش استفاده کند به عنوان فعال اجتماعی عالمه و جامعه ساز تبدیل کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به کنوانسیون‌هایی مانند ۲۰۳۰ توسط غربی‌ها تصریح کرد: با ارائه این کنوانسیون‌ها می‌خواهند خود را حامی کودکان و زنان جلوه دهند در حالی که برای کرامت زن و مفهوم خانواده ارزشی قائل نیستند.  

طهرانچی با بیان اینکه افتخار انقلاب کرامت بخشیدن به زن است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی زن را محور شکل‌گیری خانواده قرار داده و مبنای توسعه جامعه تعریف کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب جوانان و زنان باید با علم، پژوهش، معنویت و اخلاق در شکوفایی اقتصادی همراه با شفافیت و عدالت نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: زن انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی کرامت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انقلاب اسلامی زنده به گور همجنس بازی کرامت زن غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت