Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی نهمین دوره این مسابقات در نیمه اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

مجتبی غلامی در جلسه هماهنگی برگزاری نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که با حضور مدیران فرهنگی دانشگاه ها در جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، کمرنگ بودن فضای بحث و گفتگو در دانشگاه ها را از مشکلات موجود در فضای دانشگاهی عنوان کرد و افزود: گفتمان سازی در دانشگاه ها که از منویات مقام معظم رهبری است باید بر بستری مناسب شکل گرفته و در دانشگاه ها نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی فرهنگی و دانشگاهی با رویکرد تحقق منویات رهبری و کمک به توسعه و رشد فضای بحث و گفتگو در دانشگاه ها به عرصه برگزاری مسابقات ملی مناظره ورود پیدا کرد.

وی گفت: این نهاد با کمک اساتید و هم اندیشی با اساتید دانشگاه ها و دانشجویان، آئین نامه داوری و کلیات برگزاری این مسابقات را تهیه و تدوین کرد و برگزاری این مسابقات از سال 1390 در دانشگاه های کشور آغاز شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد بستر مناسب و لازم برای تضارب آرا و بیان نظرات و شناسایی نخبگان در راستای ارائه نظرات آنها برای رفع مشکلات جامعه و دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: امروزه مسابقات مناظره دانشجویی به عنوان یکی از جدی ترین رویدادهای دانشجویی در دانشگاه ها مطرح و مورد توجه است.

وی همچنین، رشد فرهنگ گفتگو و تفکر خلاق و نقاد، تمرین منطقی سخن گفتن و تقویت فعالیت های گروهی و تفکر خلاق و نقاد را از دیگر اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه تبلیغ و اطلاع رسانی مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اسفندماه انجام می شود گفت: تیم های شرکت کننده در این مسابقات از دانشگاه های مختلف باید تا 25 اسفندماه به دبیرخانه برگزاری این مسابقات در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان معرفی شوند.

وی اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقات در اردیبشهت ماه سال آینده برگزار می شود و تیم های برگزیده به مرحله منطقه ای معرفی می شوند.

به گزارش ایسنا، مدیران فرهنگی دانشگاه های شرکت کننده در این نشست نظرات خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اعلام کردند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی مسابقات مناظره دانشجویی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی مرحله استانی نهمین دوره برگزاری این مسابقات جهاد دانشگاهی استان دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید