Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:58:48 GMT

امداد پزشکی به خدمه چهار فروند شناور

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۱۵۶

امداد پزشکی به خدمه چهار فروند شناور

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی اعلام اضطرار شناور‌های GEWEL، بارج لوله گذار SEA PAD و موتورلنج صیادی به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر مصدومیت سه تن  از خدمه‎هایشان شناور ناجی۲ از بندر عسلویه به موقعیت اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد قاسمی افزود: پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان به اسکله پارس بندر عسلویه به عوامل اورژانس مستقر بر روی اسکله تحویل داده شدند.

او  ادامه داد: این مصدومان دچار تشنج، آپاندیس و جراحت در ناحیه صورت شده بودند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همچنین بیان کرد: پس از آن که یک فروند شناور به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر اعلام کرد یکی از خدمه‌هایش به علت سقوط از ارتفاع به امداد پزشکی نیاز دارد، بلافاصله شناور ناجی ۸ به موقعیت اعزام شد.

قاسمی گفت: با رسیدن شناور ناجی ۸ به موقعیت و پس از انجام اقدامات اولیه، فرد مصدوم  در اسکله بندر دیر به عوامل اورژانس مستقر برروی اسکله تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات امداد پزشکی بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ رضا نیکو اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

نیکو اظهار داشت: با بکارگیری یک فروند بارج جدید اکنون امکان پهلوگیری همزمان هشت موتورلنج فراهم شده است.

فرماندار دیلم نیز گفت: در سفر ریاست جمهور به استان بوشهر استقرار یک فروند بارج به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی مطرح شده بود که این مهم با تلاش اداره کل بنادر و دریانوردی استان و تعاونی لنج داران بندر دیلم محقق شد.

محمد اسدی افزود: ترافیک موتورلنج‌ها در آب‌های بندر دیلم همواره خطری برای وقوع آتش سوزی بود که با ۲ برابر شدن ظرفیت اسکله اکنون امکان وقوع چنین حوادثی به حداقل رسیده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • پهلوگیری بارج ۲ هزارتنی در بندر دیلم