Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۱۲ هزار نیرو ماموریت تأمین نظم، امنیت و ترافیک انتخابات را بر عهده دارند و در این زمینه قرارگاه امام علی (ع) و پنج پاسگاه فرماندهی در سراسر استان افتتاح کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عبدالرضا ناظری در نشست خبری در زمینه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها با نقش فعال و ارزنده خود فضای خوب انتخاباتی و پرشور و نشاطی  را در جامعه ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه انتخابات به‌عنوان یک فرصت برای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: هر چه انتخابات در آرامش و نظم و امنیت کامل برگزار شود به طور قطع به امنیت کشور و اقتدار نظام افزوده خواهد شد.

وی بیان داشت: مشارکت مردم در پای صندوق های رای میزان مشروعیت و مقبولیت نظام را به نمایش می گذارد و تضمین ‌کننده کشور است و نقش رسانه‌ها در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و تاکنون رسانه به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

ناظری افزود: رکن اصلی در این انتخابات مشارکت مردم است و برگزاری انتخابات یکی از دستاوردهای نظام و در دنیا بی‌نظیر است.

وی ابراز داشت: اولویت پلیس، در سرار کشور و استان کرمان حفظ و حراست از امنیت انتخابات و صندوق‌های اخذ رای است.

ناظری با اشاره به اینکه پلیس بر اساس مرّ قانون تامین امنیت انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد:  ما امنیت انتخابات را با مشارکت سپاه و بسیج تامین می‌کنیم و از ظرفیت‌های موجود اعم از شورای تامین، نیروهای انتظامی، امنیتی، هیات نظارت و اجرایی در این راستا استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان داشت: تامین نظم و امنیت برای 2 هزار شعبه اخذ رای در 9 حوزه انتخاباتی برای انتخاب  ۱۰ نماینده طبق  ماده ۴ ناجا و ۱۶ انتخابات با همکاری سپاه و بسیج بر  عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح استان کرمان، ۱۲ هزار نیرو ماموریت تأمین نظم، امنیت و ترافیک انتخابات را بر عهده دارند و در این زمینه قرارگاه امام علی (ع) و پنج پاسگاه فرماندهی در سراسر استان افتتاح کرده‌ایم.

ناظری عنوان کرد: در خواست داریم در روز پایانی تبلیغات انتخابات از کاندیداها، ستادها و مسئولان ستادها قوانین و مقررات را رعایت کنند.

وی تأکید کرد: از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه اول اسفندماه تبلیغات کاندیداها به پایان می‌رسد و  شروع سکوت تبلیغاتی است؛ از کاندیداها و طرفداران آنها درخواست داریم به قوانین احترام بگذارند و از تبلیغ کردن غیرقانونی بپرهیزند.

ناظری با اشاره به اینکه  بسیاری از شعب اخذ رای به سامانه پایش تصویری مجهز شده است، بیان کرد:  از مردم درخواست داریم درساعت اولیه انتخابت پای صندوق‌های رای حاضر شوند و از تجمع در اطراف شعب اخذ رای خودداری و به هشدارها و توصیه همکاران ما توجه کنند و در غیر این صورت با برخور پلیس مواجه خواهند شد.

وی اظهار کرد: خط قرمز پلیس، قانون است و حفظ و صیانت از آراء مردم وظیفه ما است و در این زمینه با کسی شوخی نداریم و در صورت نیاز از ظرفیت هواناجا و هوانیروز که اماده‌اند،  استفاده خواهد شد.

ناظری یادآور شد: تخلفاتی در زمان تبلیغات انتخابات صورت گرفته که نسبت به گذشته کم بوده است و متخلفان به قوه قضائیه برای برخورد قانونی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت انتخابات مجلس کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان امنیت انتخابات عهده دارند هزار نیرو خواهد شد اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی مویدی، امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ در جلسه قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در انتظامی کردستان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه موجب ارتقای احساس امنیت می‌شود و شهروندان با خاطر طیب و آسوده به سفرهای نوروزی می‌روند.

وی افزود: پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی در حال خدمت رسانی به شهروندان است که این مهم به خوبی در استان کردستان مشهود است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا ادامه داد: با تلاش مجاهدانه و خلاقانه همکاران ما در استان کردستان شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی در تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم، کشف و دستگیری مجرمان و برقراری نظم و امنیت مطلوب هستیم که همگی حاصل ایثار و باور قلبی به خدمتگزاری مردم است.

سردار مویدی تصریح کرد: ارزش کار و فعالیت شبانه‌روزی پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت کشور، از لحاظ معنوی بسیار ارزشمند است و اجر و پاداش اخروی آن کمتر از دیگر فضلیت‌های معنوی نیست که در واقع در سایه امنیت سایر فعالیت‌های دیگر معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امنیت نقش مهمی در تولید و اقتصاد یک کشور دارد در این راستا پلیس با گشت‌های شبانه‌روزی در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها سعی در برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه دارد تا این مهم به خوبی تحقق یابد.

کد خبر 739434

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی با همکاری مرزبانان و ساحل‌نشینان فراهم است
  • حضور پررنگ پلیس در تامین امنیت شب‌های قدر
  • گلوی گاوخونی همچنان خشک است / ضرورت احیای حقابه تالاب توسط وزارت نیرو
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کرار؛ یک پرنده با چندین مأموریت است
  • اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند