Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین درکیش ، مهندس آقا زاده معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش با اشاره به برخی شیوه های منسوخ شده  ونصب داربست های زنگار زده در معابر عمومی و خطرات احتمالی از نصب اینگونه سازه های غیر استاندارد گفت : باتوجه به خطرات احتمالی نصب داربست های فلزی و همچنین زشت نمودن فضای بصری جزیره نصب هرگونه داربست تبلیغاتی در معابر عمومی کیش ممنوع می باشد که در صورت مشاهده اینگونه داربست ها از سوی هر یک از بخش های خصوصی و یا ارگانها ، واحد اجرائیات شرکت نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران و خدمات کیش با اشاره به خطرات احتمالی نصب اینگونه داربست های فلزی و زنگار زده اظهار داشت : خطر سقوط داربست و بنر نصب شده بر روی شهروندان وسائل نقلیه، خدشه به سیما و منظر زیبای جزیره ، ایجاد سوء مدیریت در بهبود مدیریت شهری و هرج و مرج در فضای اطلاع رسانی شهری و محیطی از دلایل ممنوعیت نصب بنر و داربست در کیش خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه توسعه متوازن جزیره ، نیازمند توجه همزمان به زیرساخت‌ها و روساخت‌هاست گفت: به همان میزان که باید نسبت به پروژه‌های عمرانی و گردشگری و تفریحی در کیش حساس باشیم، باید بصورت همزمان عنصر خلاقیت ، ابتکار و حس زیبایی را نیز در جای جای جزیره زیبای کیش تقویت نماییم.
 مهندس آقا زاده با اشاره به حوزه‌های گسترده خدمات شهری  در این جزیره مرجانی تاکید کرد: باید از موضوعات متنوع شهری، برای ایجاد فرصت‌های زیبایی بهره گرفت. بسیاری از این فرصت‌ها گاه با کمترین هزینه، بهترین نتایج و بازخوردها را در پی داشته و الگوساز برای سایر شهرهای کشور خواهند بود.
 معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه  حذف آلودگی و آشفتگی‌های بصری از خواست‌های بحق و همیشگی کیشوندان و گردشگران می باشد افزود  : زیباسازی محیطی و ایجاد فضایی توام با آرامش و حذف آلودگی و آشفتگی‌های بصری از سیمای جزیره از خواست‌های بحق و همیشگی کیشوندان و گردشگران می باشد از این رو طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی جزیره و جلوگیری از نصب هرگونه داربست های تبلیغاتی  به منظور حفظ زیبایی سیمای کیش و ساماندهی تبلیغات نمای بازارها و مراکز خدماتی در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش قرار گرفته است .
وی در پایان  با بیان اینکه طبق مقررات و قوانین موجود ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی یکی از وظایف شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش می باشد افزود: نظم‌دهی و پیرایش تابلوهای صنفی و تبلیغاتی جزیره ، تابلوهای ساختمان‌ها و واحدهای تجاری از لحاظ ابعاد، اندازه، جنس، ارتفاع، طول و همچنین نوع کاربری از جمله موارد ضروری و جزء لایفک این شرکت می باشد که برای داشتن جزیره ای زیبا و قانونمند در دستور کار این معاونت و واحد زیباسازی شرکت قرار گرفته است.

.

46

کد خبر 1354529

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان نصب داربست خطرات احتمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب