Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدیان از فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد مختص به ساخت تجهیزات نفت و گاز در خوزستان خبر داد و گفت: عمده مشکل صنعتگران مسئله نقدینگی است که امید است این مهم رفع و صنعتگران با خیال آسوده به تولیدات خود بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «اخلاق محمدیان» امروز (چهارشنبه 30 بهمن) ضمن بازدید از نمایشگاه ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت گاز رسانی خوزستان، با اشاره به برنامه های شهرک های صنعتی استان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش رو حرکت به سوی توسعه در زمینه تولید است که این مهم با برپایی نمایشگاه های تخصصی و اعلام نیازها و توامندی ها میسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به رسالت اصلی شهرک های صنعتی افزود: شهرک های صنعتی مسئولیت توانمند سازی واحدهای صنایع کوچک را بر عهده دارد که استان خوزستان با برپایی نمایشگاه های تخصصی توانسته موفق عمل کند.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری دو نمایشگاه تخصصی در زمینه صنعت متناسب با ارزیابی های انجام شده و میزان نیازمندی محصولات مورد نیاز در فروشگاه های ذنجیره ای و کمبود در سبد کالاها نیز برگزار شد.

 

محمدیان به نمایشگاه مبلمان شهری در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز که به صورت تخصصی برگزار شد اشاره کرد و اذعان داشت: در این نمایشگاه از همه واحدهای صنعتی تولیدکننده مبلمان شهری دعوت شد که مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: هیئت های تجاری کشور عراق در نمایشگاه مبلمان شهری حضور داشتند و نشستی هم میان صنعت گران استان با این هیئت تجاری نیز برگزار شد.

 

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان درباره افتتاح نمایشگاه شرکت گاز در اهواز عنوان کرد: این نمایشگاه سومین نمایشگاه تخصصی با شرکت گاز استان است و همکاری لازم بین شهرک های صنعتی و شرکت گاز برای برپایی این نمایشگاه نیز صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه بیش از 400 واحد مختص به ساخت تجهیزات نفت و گاز در استان همه روزه فعال هستند اضافه کرد: عمده مشکل صنعتگران مسئله نقدینگی است که روز گذشته با حضور وزیر نفت در استان مطرح شد و امید است این مهم رفع و صنعتگران با خیال آسوده به تولیدات خود بپردازند.

 

محمدیان یاد آور شد: نیازمندی های صنعت نفت بسیار و درخواست ها در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی زیاد است و به طور کلی میزان تقاضا بالاست، از این جهت فراهم بودن بازار کار هم وجود دارد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرک های صنعتی شهرک های صنعتی خوزستان مبلمان شهری برگزار شد نفت و گاز شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد

مقیمی معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درباره برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه احیای واحدهای راکد کشور، گفت: مهم ترین رویکرد این وزارتخانه در راستای ظرفیت‌بخشی به واحدهای صنعتی است که زیر ۵۰ درصد ظرفیت خود در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع برای احیا و افزایش ظرفیت حدود پنج هزار و ۲۶۰ واحد راکد و با ظرفیت پایین در سال جاری برنامه ریزی شده است، افزود: سال ۱۴۰۲ در بخش احیای واحد های راکد هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به اینکه طی سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ روند بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کشور حدود ۱۱ درصد افزایش داشت، افزود: ۴۷ هزار واحد صنعتی در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید و سال ۱۴۰۲ این رقم به بهره برداری ۵۳ هزار واحد در شهرک های صنعتی افزایش یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد