Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:16:35 GMT

سامانه بارشی جدید در راه فارس است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۳۸۵

سامانه بارشی جدید در راه فارس است

فرید اسماعیل‌زاده، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی فعال تا اواخر پنجشنبه سی‌ام بهمن ادامه خواهد داشت و باعث ناپایداری‌هایی به شکل وزش باد شدید و بارش باران در نقاط مختلف استان خواهد شد.
وی ادامه داد: شدت بارش‌ها بیشتر در شمال و شمال غرب خواهد بود و در شمال شرق نیز این بارش‌ها همراه با وزش باد شدید و در مرکز به شکل پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: این سامانه اواخر پنجشنبه هفته جاری (فردا) از استان خارج خواهد شد و در جمعه دوم اسفندماه در اکثر نقاط استان آسمانی صاف را خواهیم داشت.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: با توجه به ورود این سامانه بارشی به کشاورزان توصیه می‌شود از سمپاشی محصولات کشاورزی خودداری کنند و تردد رانندگان در جاده‌ها نیز با احتیاط انجام شود.
رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس افزود: احتمالا در هفته پیش‌رو و از اواخر روز دوشنبه (پنجم اسفندماه) نیز شاهد ورود سامانه بارشی جدید به استان خواهیم بود.

برچسب‌ها بارش باران شیراز فارس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران شیراز فارس سازمان هواشناسی بارش باران شیراز فارس سازمان هواشناسی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ورود سامانه بارشی به جو لرستان و بارش رحمت الهی در اغلب نقاط استان، حال و هوای تازه‌ای به طبیعت بخشیده و موجب شادی مردم شده است.

بارش‌ها که به صورت رگباری و لحظه‌ای است در برخی مناطق نیز موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در خرم آباد و برخی از شهر‌ها شد.

اختلال جاده‌ای و ایجاد روان آب‌ها از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • تداوم سامانه بارشی تا آخر هفته در فارس
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • فعالیت سامانه بارشی بهاری از امروز در ایلام آغاز می‌شود
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق