Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه اول اسفند در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با اجرای سید عباس سجادی کارشناس موسیقی و مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با تجلیل از استادان موسیقی هوشنگ ظریف، افلیا پرتو، عاشیق حسن اسکندری و نادر مشایخی به کار خود پایان می‌دهد.

اهدای جوایز برگزیدگان جایزه ترانه و جایزه موسیقی و رسانه و اجرای گروه‌های موسیقی از برنامه‌های دیگر اختتامیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است.

در آخرین روز سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهنام بانی در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه اول اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داود آزاد به صحنه می‌رود

این هنرمند که سال گذشته تور کنسرتی را با عنوان «خراباتیان شمس» برگزار کرده بود، حالا در یک کنسرت بهاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد.

در این اجرا که شامگاه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، داود آزاد با همراهی گروه موسیقی «سپهر» قطعاتی از موسیقی عرفانی را اجرا خواهد کرد و سید سلمان حسینی، پیام شریف‌نژاد، لبیب جذبانی، پرنیان آقایی‌نژاد، راضیه شیخ، رویا ریاضی، داوود خوشنودی،‌ پویا خوشبین، حامد کی‌پور،‌ هدایت اسماعیلی، پدرام محمدنژاد، عرفان حسینی و رمضان ساور در گروه نوازندگان او را همراهی خواهند کرد.

داود آزاد فراگیری ساز تار را از ۲۰ سالگی به‌طور خودآموز آغاز کرد. او از همان ابتدا، برای جست‌وجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی تلاش کرد. آزاد جزو معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کرده است.

این هنرمند موسیقی در نواختن سازهای تار، سه‌تار، عود و رباب، تنبور، دف و کمانچه تخصص دارد و تا به حال بیش از ۳۰۰ کنسرت در ایران، هند، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، استرالیا و ... برگزار کرده است.

این هنرمند چند روز دیگر ایران را ترک خواهد کرد و اجراهایش را در تورنتو از سر خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۷۱ برگزیده
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی