Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@19:15:22 GMT

نباید به موضوع سهمیه بنزین نوروزی پرداخته شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۴۶۸

نباید به موضوع سهمیه بنزین نوروزی پرداخته شود

تین نیوز

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: سهمیه بنزین نوروزی در حال بررسی است؛ من فکر می‌کنم نباید به این موضوع پرداخته شود، زیرا ملاحظات متعددی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه آیا برای تعطیلات نوروز سهمیه بنزین ویژه‌ای اختصاص می‌یابد، گفت: این موضوع در حال بررسی است اما نباید پیش از نهایی شدن این بررسی‌ها، به مردم امید دهیم؛ من فکر می‌کنم نباید به این موضوع پرداخته شود، زیرا ملاحظات متعددی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌های رئیس جمهور در نشست خبری پیرامون تعداد کشته شدگان آبان ماه، اظهار کرد: پزشک قانونی آمار کشته‌شدگان را دارد و اینکه گفته بودند شورای عالی امنیت ملی باید این آمار را اعلام کند. ما بر اساس آنچه مصوبه شورای امنیت است عمل خواهیم کرد. من هم با نظر آقای رئیس جمهور موافقم که اعداد و ارقامی که خارجی‌ها در خصوص تعداد کشته شدگان آبان اعلام می‌کنند، اصلاً درست نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور یادآور شد: تعداد کشته شدگان آبان بسیار پایین‌تر از اعدادی است که از سوی رسانه‌های خارجی اعلام شده است اما دستگاه‌های ذیربط باید این اعداد را اعلام کنند و مشخص می‌شود در این حوادث چند نفر از نیروهای بسیج، مردم عادی، عابران پیاده یا افرادی که در اثر آتش زدن خانه‌ها و ساختمان‌ها زیر آوار مانده‌اند و هیچ ربطی به این اعتراضات نداشته است. به هر حال مشخص می‌شود که در آبان ماه چند زن، چند مرد و کودک در حوادث و به چه دلیلی جان خود را از دست داده‌اند.

واعظی گفت: ما فکر می‌کردیم مانند همه کشورهای دیگر پزشک قانونی آمار کشته شدگان را اعلام می‌کند و رئیس جمهور هم به همین دلیل در نشست خبری این موضوع را گفتند اما رئیس سازمان پزشکی قانونی اعلام کردند که مصوب شده است، شورای عالی امنیت ملی آمار را اعلام کند و روز گذشته هم ما در یک نامه به آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و آقای رحمانی وزیر کشور، از آنها خواستیم که اگر مصوب شده، آمار را اعلام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمود واعظی سهمیه بنزین نوروزی تعداد کشته شدگان آبان رئیس دفتر رئیس جمهور آمار را اعلام سهمیه بنزین پرداخته شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟

آفتاب‌‌نیوز :

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگوی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه ضمن قدردانی از موضع اصولی و سازنده دولت روسیه در قبال دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در سوریه، این اقدام تروریستی را نقض صریح قوانین بین‌المللی از جمله کنوانسیون وین و تهدیدی جدی علیه صلح بین‌المللی دانست و تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا و برخی کشور‌های غربی و بی‌عملی و ناکارآمدی نهاد‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت در برخورد با اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه موجب شد، جمهوری اسلامی ایران در راستای اعمال حق دفاع مشروع خود بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کند.

رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» با هدف تنبیه متجاوز با موفقیت انجام شده است، تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

رئیسی ضمن قدردانی از تلاش‌های دیپلماتیک دولت روسیه برای خنثی کردن توطئه‌های آمریکا و برخی کشور‌های غربی در شورای امنیت سازمان ملل، تصریح کرد: به آن دسته از کشور‌هایی که با رویکردی دوگانه در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی، از افزایش تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی می‌کنند، توصیه می‌کنیم برای حفظ ثبات و امنیت منطقه، از حمایت خود از نسل‌کُشی و جنایت‌گری صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین دست بردارند.

پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه نیز در این مکالمه تلفنی ضمن محکوم‌کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران، این اقدام را خلاف همه موازین و مقررات بین‌المللی دانست و تصریح کرد: آنچه از سوی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این اقدام جنایتکارانه و در سایه انفعال شورای امنیت اتفاق افتاد، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود.

رئیس‌جمهور روسیه با انتقاد شدید از رفتار آمریکا و برخی کشور‌های غربی در تنش‌زایی در منطقه، تصریح کرد: ما اطمینان داریم جمهوری اسلامی ایران از جمله پایه‌های اصلی ثبات و امنیت در منطقه است.

رؤسای جمهوری اسلامی ایران و روسیه در این مکالمه تلفنی همچنین ضمن مرور آخرین وضعیت همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تجاری، امنیتی، انرژی، حمل و نقل و علم و فناوری بر ضرورت تسریع در اجرای توافقات و تفاهمات صورت گرفته میان دو کشور و توسعه همکاری‌ها تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اعلام آمار بازدید از نمایشگاه نوروزی موزه هنرهای معاصر تهران
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • ابراز نگرانی سران عراق و اردن از تشدید تنش‌ها در منطقه
  • رئیس‌جمهور عراق: جنگ تنها مشکلات را عمیق‌تر می‌کند
  • اسکان یک میلیون و ۲۸۱ هزار مسافر نوروزی در شهر زندگی/ اصفهان رتبه پنجم جذب سفر را دارد
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل