Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: لیست جدید یارانه‌بگیران حمایت معیشتی ۹ اسفند اعلام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزایی با اشاره به بررسی اعتراضات جاماندگان جدید از یارانه حمایت معیشتی اظهار کرد: اطلاعات این افراد در سایت hemayat.mcls.gov.ir ثبت شده است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که مشمول یارانه حمایت معیشتی شوند مبلغ یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان بررسی اعتراضات ثبت‌شده توسط ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: اطلاعاتی که در سایت  hemayat.mcls.gov.ir بارگذاری شده است از 5 اسفند بر اساس ضوابط بررسی و لیست جدید تهیه می‌شود و در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهد گرفت و از طریق پیامک نیز به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد و سپس یارانه حمایت معیشتی به حساب آنها واریز می‌شود علاوه بر اینکه پیامک اشاره‌شده یک روز زودتر از زمان واریز یارانه‌ها در روز نهم اسفند ارسال می‌شود.

میرزایی در ادامه با اشاره به اینکه دهم اسفند ماه چهارمین مرحله از یارانه حمایت معیشتی پرداخت می‌شود، افزود: اسامی افرادی که در لیست جدید یارانه‌بگیران حمایت معیشتی اضافه شوند در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار خواهند گرفت و در واقع افراد جدید معوقات گذشته (3 مرحله قبلی از یارانه حمایت معیشتی) را دریافت خواهند کرد.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی همچنین درباره آخرین وضعیت ادغام دو یارانه معیشتی و نقدی گفت: وزارت رفاه همچنان مخالف این طرح است و مخالفت خود را نیز به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ارجاع داده است و در این زمینه پس از 5 اسفند در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیری خواهد شد و هنوز هیچ مسئله‌ای در رابطه با ادغام این دو یارانه مشخص نیست.

وی درباره زمانی بررسی اعتراضات جدید نیز خاطرنشان کرد: پس از این اعتراضات در دو بازه زمانی خرداد و آذر سال آینده بررسی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ط

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی یارانه حمایت معیشتی بررسی اعتراضات لیست جدید خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، شاهپور آذروند روز دوشنبه اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمانی، دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به‌صورت امریه «سرباز روستایی» در مناطق محروم استان اردبیل به سامانه جامع حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه کنند.
وی افزود: نداشتن غیبت و کسر خدمت، عدم رابطه متقاضیان به‌عنوان بستگان سببی و نسبی با کارکنان استانداری و همچنین بومی بودن، از جمله شرایط «سرباز روستایی» است و مدت خدمت سرباز روستایی ۲۴ ماه و ثبت‌نام متقاضیان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دفاتر امور روستایی و شورا‌های استانداری امکان‌پذیر است و مشمولان در یکم تیر ۱۴۰۳ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • ویدیو/ بررسی ابعاد مختلف انتخابات ۱۱ اسفند از نگاه دانشگاه
  • ثبت نام امریه "سرباز روستایی" در اردبیل از ۱۵ فروردین ماه