Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:07:19 GMT

از بین بردن بن‌بست‌ها با انتخاب نماینده انقلابی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۵۲۴

از بین بردن بن‌بست‌ها با انتخاب نماینده انقلابی

امام جمعه شهرستان نیر گفت: با انتخاب نمایندگان انقلابی می‌توان بن‌بست‌هایی را که ظاهراً در مسیر حرکت کشور وجود دارد، از میان برداشت و پیشرفت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام آیت نعمتی ظهر امروز در کرسی آزاد اندیشی پردیس آموزش عالی آزاد نیر دانشگاه فرهنگیان با عنوان انتخاب اصلح، اظهار کرد: صداقت و پاکدستی، بصیرت، ولایتمداری و شجاعت از جمله ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که با انتخاب نمایندگان اصلح انقلابی می‌توان بن‌بست‌هایی را که ظاهراً در مسیر حرکت کشور وجود دارد، از میان برداشت و پیشرفت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شرکت مردم در انتخابات علاوه بر این‌که حق مردم برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود است، یک تکلیف الهی نیز محسوب می­‌شود.

امام جمعه نیر بیان کرد: از جمله معیارهایی که باید در انتخاب افراد برای نمایندگی پرهیز کرد، معیارهای دوستی، طایفه‌ای، فامیلی و ملاحظات غلط است که دخالت دادن این مسائل مردم را از انتخاب صحیح دور می‌کند.

حجت الاسلام نعمتی ادامه داد: تدین و اعتقاد عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی، روابط صمیمی با مردم و دلسوزی برای آن‌ها، طرفداری از مستضعفین، داشتن فهم و درک سیاسی، تخصص و تجربه، پیگیری مبارزه با فساد و داشتن قصد خدمت به مردم از جمله معیارهای یک نماینده اصلح است.

وی گفت: از عموم مردم درخواست می‌کنیم با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی، ضمن خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان، با انتخاب شایسته خود، زمینه های پیشرفت و تعالی کشورمان را فراهم کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اسلام آموزش عالی امام جمعه بن بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار پیشوا، ظهر جمعه و در پی عملیات پیروزمندانه «وعده صادق» علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی، پس از اقامه نماز جمعه به امامت حسینی میر امینی امام جمعه، نمازگزاران به منظور اعلام حمایت از حرکت قهرمانانه رزمندگان اسلام و در رأس آن‌ها نیروهای نظامی کشورمان علیه رژیم جعلی صهیونیستی و در جهت محکومیت دوباره جنایات این خون‌خوارترین انسان‌های تاریخ، از حرم حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تا میدان امام خمینی (ره) راهپیمایی کردند.‌

بر اساس این گزارش این راهپیمایی با حضور سید محمد حسینی میر امینی امام جمعه، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار، خیراندیش فرمانده سپاه شهرستان، مسئولین شهرستانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایت مدار شهرستان پیشوا برگزار شد.

گفتنی است که این راهپیمایی پرشور در حمایت از پاسخ قاطع و قانونی سپاه پاسداران به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در حمله کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران سپاه اسلام صورت گرفت و مردم انقلابی شهرستان با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و مقتدرانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.

کد خبر 6082553

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • ویزیت رایگان ارتش در مراغه
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • بالا بردن مشارکت مردم در حوزه‌های امور اراضی ضروری است
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد