Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج خانی پور گفت: مصالحه و سازش پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نوروز در محل معاونت اجتماعی ضمن ابلاغ تدابیر  با اعلام اینکه سختی و مشقت کار پلیس باید به اطلاع مردم شناسانده شود افزود : بسیاری از مردم از زحماتی که پلیس در حوزه های مختلف متحمل می شود اطلاع ندارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرج خانی پور با بيان اينكه در نيروي تمامي ماموريت ها از نگاه  اجتماعي  پيگيري و اجرا مي شود، تصريح كرد: نقش آموزش همگاني در پيشگيري از آسيب ها و جرايم بر هيچ كس پوشيده نيست و با اطلاع رساني به موقع و آگاه سازي مي توان از معضلات اجتماعي و  بسياري ازجرایم  پيشگيري كرد.

 

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان كار معاونت اجتماعي را كاري علمي دانست و گفت: اقدامات اين معاونت بايد دراستاي آگاه سازي اقشار مختلف جامعه  صورت گيرد كه اين امر باعث كاهش وقوع جرائم در جامعه خواهد شد.

 

خانی پور با تاکید بر نقش و اهمیت اطلاع رسانی و مستند سازی در افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس تصریح کرد: امنيت  پايدار با مشاركت و همدلي اقشار مختلف جامعه مسير مي شود  و در اين ميان نقش معاونت اجتماعي به عنوان پل ارتباطي ميان پليس ومردم  بسيار مهم و تاثيرگذار است.

 

جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان بسط و گشترش محبوبيت پليس در جامعه را از وظايف معاونت اجتماعي  بر شمرد و گفت: در ايجاد امنيت تنها پليس توليد كننده  نيست بلكه حداقل هزينه ايجاد امنيت مشاركت آحاد جامعه است.

 

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب معاونت اجتماعی استان با رسانه ها خصوصا صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد : تعامل رسانه ها با پليس و دیگر سازمان ها عاملي مهم در ارتقاء احساس امنيت در جامعه بوده و فرماندهان و مسئولان با داشتن سواد رسانه ای می توانند از ظرفیت و پتانسیل رسانه های گروهی نهایت بهره را ببرند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی معاونتی پویا ، فعال و تاثیر گذار در پیشگیری از جرایم است، گفت: مصالحه و سازش پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری ها نشان از اعتماد مردم به پلیس دارد .

 

سرهنگ خانی پور با تاکید بر اینکه تبديل تهديدات و آسيب هاي اجتماعي به فرصت مهمترين هنر معاونت اجتماعي است افزود: مردم سرمايه اجتماعي پليس هستند و بايد براي حفظ اين سرمايه اجتماعي، در راستاي افزايش دانش انتظامي مردم تلاش كرد كه در اين حوزه رسانه‌ها تاثير به سزايي دارند.

 

وی در ادامه بر نظم و انضباط در كارها، گسترش تعامل هرچه بيشتر با اقشار مختلف جامعه و ايجاد بستر مساعد براي مشاركت عمومي در توليد امنيت عمومي ،ارتقاء سطح امنيت رواني ، سنجش ميزان رضايتمندي عمومي از پليس ، اطلاع رساني صحيح و ارتباط با رسانه ها براي تسهيل در انجام ماموريت ها ، گسترش ساز و كار هاي پيشگيري اجتماعي تاكيد كردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه در نيروي تمامي ماموريت ها از نگاه  اجتماعي  پيگيري و اجرا مي شود، تصريح كرد : امنيت  پايدار و نظم اجتماعي يكي از اساسي ترين نيازهاي جامعه بشري بوده كه با مشاركت و همدلي اقشار مختلف جامعه مسير مي شود  و در اين ميان نقش معاونت اجتماعي به عنوان پل ارتباطي ميان پليس ومردم  بسيار مهم و تاثيرگذار است.

 

در ابتدای این جلسه غلامرضا امیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص انجام ماموریت ها در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه کردند .

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاونت اجتماعی ناجا معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اقشار مختلف جامعه معاونت اجتماعی معاونت اجتماعی انتظامی استان خانی پور ماموریت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام بهنام دلریش در اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان در سال جاری، اظهارکرد: حمله دلاورانه و غیورانه پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخ به تجاوزات وجنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود را تبریک عرض می‌کنم.
حجت الاسلام دلریش افزود: این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، سعی خواهد کرد با استفاده از جنگ نرم اقتصادی و فضای مجازی سطح عملیات دلاور مردان سپاه و ارتش را در دید عموم مردم کم رنگ جلوه دهد و مشکلات اقتصادی را بزرگ نمایی کند که مردم باید در این زمینه بیشتر از گذشته هوشیار و آگاه‌تر باشند.
 وی تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال نیازمند گفتمان سازی، تحقق اقتصاد مقاومتی، شناخت دقیق ظرفیت‌های موجود، تحلیل نقش موانع خارجی، بازخوانی الگو‌ها و تجربه‌های موفق اقتصادی، جهاد تبیین با افزایش مشارکت مردم هستیم. 
 این مسئول بیان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان تامین کننده امنیت غدایی مردم نقش اصلی در زمینه جهش تولید و رونق اقتصادی دارد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال، فرمودند که برای جهش تولید اقتصاد باید مردمی شود و پای مردم به عرصه تولید باز شده و موانع حضور را برطرف کنیم که در این خصوص باید منویات مقام معظم رهبری در اولویت کار‌های اجرایی در سال جاری قرار گیرد. 
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد:در اردیبهشت ماه نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی و توجه جدی به رعایت عفاف و حجاب و شئونات اسلامی در محیط اداری، نگاه جدی به ستاد عتبات عالیات در سازمان و توسعه فعالیت‌های آن و .. برنامه ریزی شده است که در پایان سال تمامی معاونت‌ها و مدیریت‌ها در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزیابی می‌شوند.
در ادامه سایر اعضای جلسه راهکار‌ها و پیشنهادات عملیاتی خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • رئیسی: موضوع عفاف و حجاب تکلیفی شرعی، قانونی و سیاسی است/ از همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و قضائی کشور عمل به وظایف محوله را مورد توجه قرار دهند/ انتظار متدینین و قانونمداران هم توجه به قانون و کرامت انسانی آحاد جامعه است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • نهادینه‌سازی جایگاه مشاوره و روانشناسی در جامعه ضروری است
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • ارتقای امنیت اجتماعی خواست مردم جامعه است