Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر صمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان مشگین‌شهر با دارا بودن سه هزار و ۶۱۷ کیلومتر مربع وسعت و هفت شهر و پنج بخش وسیع‌ترین شهرستان استان و پرجمعیت‌ترین شهرستان پس از اردبیل می‌باشد.

وی گفت: به همین منظور امسال برای دسترسی آسان شهروندان به صندوق‌های اخذ رای  ۲۲ شعبه جدید اخذ رای به شعبات قبلی اضافه شده و تعداد صندوق‌های اخذ رای در این حوزه انتخابیه به ۱۶۱ شعبه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشترین تعداد شعبات اخذ رای پس از مرکز استان در این شهرستان دایر می‌شود و تمامی امکانات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه بسیج شده است.

صمدی اظهارداشت: بیش از سه هزار نفر نیز به عنوان مجریان انتخابات اعم از اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و عوامل انتظامی و امنیتی و حدود  ۳۰۰ دستگاه خودرو ۲ دیفرانسیل و معمولی در برگزاری انتخابات در این شهرستان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه گفت: امکانات لجستیکی شهرستان نیز بسیج شده تا در صورت نامساعد شدن شرایط جوی امکان دسترسی به روستاهای برف‌گیر کوهستانی و صعب‌العبور فراهم شود.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها مشگین شهر ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی مشگین شهر ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات مشگین شهر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • برگزاری دومین کنگره بین‌المللی سالمندی سالم در تبریز
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد