Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا محمد متین روی صندلی اول نشست یکی از برگزار کنندگان آمد جلو او را بلند کند و به عقب بفرستد. سردار با دیدن این صحنه ناراحت شد و گفت بچه شهید را از جایش بلند نکنید.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، شهید مدافع مهدی قاضی خانی از رزمندگانی بود که داوطلبانه و بسیجی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در این راه نیز به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر این شهید خاطره ای از حاج قاسم سلیمانی روایت می‌کند. 


شهید مهدی قاضی خانی

 

ما دوبار توفیق این را داشتیم که از نزدیک سردار سلیمانی را ببینیم. دیدن ایشان واقعا به ما روحیه می‌داد و جای خالی عزیزانمان را که از دست داده بودیم برایمان پر می‌کرد. 

در دو دیداری که با حاج قاسم داشتیم هر بار که فرزندان شهدا را می دیدند چنان برخورد می کردند که انگار بچه های خودشان هستند. کودکان من با اینکه سن زیادی نداشتند و طبعا بچه ها در این سن کمتر با کسی که نشناسند اخت می‌گیرند اما نسبت به سردار سلیمانی واکنش صمیمانه‌‌تری از خود نشان می‌دادند. 

یکبار که در مراسمی بودیم و سردار مشغول سخنرانی بود ازدحام جمیعت زیاد شد. همه سعی داشتند به نوعی جلوتر بروند تا سردار را بهتر ببینند. برخی هم در جای خود می ایستادند تا چهره سردار را مشاهده کنند. محمد متین پسرم که کوچک تر بود به همین دلیل قدش نمی رسید حاج قاسم را ببیند برای همین به فکر کودکانه اش رسید برود ردیف اول بنشیند. جایی که مسئولان مراسم برای مهمانان دیگری در نظر می‌گیرند. 

 

تا محمد متین روی صندلی اول نشست یکی از برگزار کنندگان آمد جلو او را بلند کند و به عقب بفرستد. سردار با دیدن این صحنه ناراحت شد و گفت بچه شهید را از جایش بلند نکنید. این برخورد حاج قاسم باعث شد ته دلم قرص شود که پدر فرزندانم دیگر کنار ما نخواهد بود اما کسی هست که هوایمان را داشته باشد. 

 

 

آخر مراسم هم همه بچه ها دویدند به سمت سردار و یک عکس یادگاری انداختند. 

نهال دخترم که الان کلاس دوم است و تازه نوشتن را آموخته بعد از شهادت حاج قاسم به قدری ناراحت بود که نشست و نامه‌ای برای سردار سلیمانی نوشت. نامه ای که هیچ وقت به دست صاحبش نخواهد رسید. 


نهال قاضی خانی در کنار رهبری

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدافع حرم سوریه حاج قاسم حاج قاسم سلیمانی حماسه و مقاومت سردار سلیمانی محمد متین قاضی خانی حاج قاسم نامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • واکنش بانک شهر به خرید سهام باشگاه پرسپولیس+عکس