Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی‌ام بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

8100...0917: جاده روستای سردره در بخش قلعه ریسی استان کهگیلویه قریب یکسال است نیمه کاره رها شده از مسئولین خواهشمندایم پیگیری کنند ؟

 

6352.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...0915: با سلام بنده برج 7سال97بازنشسته شدم در اردیبهشت سال98پاداش آخرخدمت بنده رابه مبلغ 140میلیون ریختند که هزینه تهیه جهاز دخترم گردیده دریافتی حقوق بازنشستگی بنده نیز3/200می باشد حالا یارانه معیشتی ادعا دارد من گردش مال ام در سال 98 بالاست ضمن آنکه همسرم خانه دار است. 

 

0753...0935: سبد غذايی پارسال و امسال معلولان چی شد؟ 


3175...0930: کارت ملی هوشمند هنوز صادر نشده! الان رفت تو دو سال ؟؟؟! ...

 

6382...0917: باسلام واحترام خواهشمندست یارانه معیشتی ویارانه سازمان بهزیستی وعیدی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی را زودتربه حسابشان واریز نمایید باتشکروسپاس.

 

3286...0922: با سلام موضوع پیگیری سوخت واریز نشده آژانس ها برای یک سری دو مرحله واریز شده واسه ما هیچی

 

2146...0913: باسلام،لطفا استفاده ازجوهراستامپ،برای اثر انگشت راحذف کنيد؛زيرا موجب انتشار بيماری ها می شود،

 

8013...0914: سلام لطفا نسبت به وضعیت استخدام سازمان تعزیرات که امتحانش پارسال برگزار شده پیگیری بفرمایید لطفا.بیشتر از یکسال هست که ما منتظریم

 

7729...0990: سلام لطفا نسبت به آزمون استخدامی ششم سازمان تعزیرات پیگیری کنید. همه سازمان ها بکارگیری کردند جز تعزیرات.

 

4941...0919: این همه خودرو صفر با قیمت آزاد از كجا میاد ؟پیگیری كنید پناهی تهران

 

9118..0937: سودسهام عدالت قرار بود واريز بشودچه شد


9021...0916: سلام به داد معلمان حق التدریس لرستان برسید.به زور 24ساعت ما رو کلاس می فرستند ،بعد الان 4ساعت حقوق نمیدن،میگن تعداد زیاده ،خوب اگر زیاده بفرستید سر کلاس ما.لطفا منعکس کنید 1000تا معلم حق التدریس هستیم از هر کدوم 250کم کردن ،یک حساب سرانگشتی میشه ماهانه چقدر؟این پول کجامیره


4878...0935: سلام من ۵ ماه قبل یک دستگاه تیبا ۱ فروش فوری از سایپا خریداری کردم اما خبری از تحویل خودرو نیست هرجای هم فکرش بکنید ثبت شکایت کردم اما هیچ جوابی ندادن لطفا پیگیر این مشکل باشید

 

4287...0913: سلام چرا حقوق مستمری بگیران بهزیستی را نمیدن

 

0955...0911: سلام . می خواستم یک برنامه را برنامه ریزی کنید که فروش بلیط قطار را بررسی کنید موقع خرید بلیط شما نمیدونید از تخت بالا کوپه باید استفاده کنید یا تخت پایین . و این برای فردی که مشکل جسمی دارد و یا ترس از بلندی دارد مشکل ساز هست . در ضمن بلیط بین راهی که فروخته میشه مسافر مثلا زمانی سوار قطار می شود که ساعت 12 نیمه شب هست و وارد کوپه می شود و مسافر دیگر را بیدار می کند و به تخت بالا میفرستد تا خودش روی تخت پایین استراحت کند .

 

29888...0918: سلام خسته نباشید لطفاگزارشی درمورد گرانی عجیب لوازم خانگی که درکمتریک هفته هفت میلیون قیمت یخچال سیلور گران شداین اتفاق در نزدیک انتخابات بی دلیل نیست سودجوها بدونند ما تحت هرشرائطی در انتخابات شرکت می کنیم ولی لطفا شما پیگیری کنید واقعا اگر قیمت به ده میلیون برسه که البته بازهم گرونه بهتره بقیه لوازم هم گرونه.ممنون

 

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان سلام لطفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر چهارشنبه در بازدید از کانال‌های آبیاری و زهکشی سطح بخش آبپخش اظهار کرد: کانال آبیاری کربلایی حسینی روستای چهار برج پس از اتمام آبیاری نخیلات این روستا و در شهریور ماه لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: ورودی کانال آبیاری روستای بنار سلیمانی نیز به زودی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان تعریض می‌شود.

وی گفت: کانال آبیاری چغندر که نخیلات روستاهای بنار آزادگان و دشتی اسماعیل خانی را تحت پوشش خود دارد طی هفته‌های آتی و قبل از ورود آب به این کانال لایروبی خواهد شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش عنوان کرد: لوله‌گذاری کانال زهکشی دشتی اسماعیل خانی نیاز به اعتبار حدود ۲ میلیارد تومانی دارد و نیازمند طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار لازم است.

کد خبر 6087896

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • وضعیت نامناسب بافت‌های فرسوده در شهرها
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • وضعیت نامناسب استان یزد در زمینه مجوز الکترونیکی