Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عاقلتر مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با پیگیری‌های انجام شده دو دستگاه دیالیز به بیمارستان ولی عصر(عج) بردسکن اختصاص داده شد.    او ادامه داد: ارزش این دو دستگاه دیالیز ۳۰۰ میلیون تومان است که با اختصاص آن ها، بخش دیالیز بیمارستان ولی عصر به ۱۱ تخت دیالیز افزایش پیدا کرد و در حال حاضر تمامی دستگاه‌های این بخش نوسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن گفت: این شهرستان ۵۰ بیمار دیالیزی دارد که هر هفته سه نوبت دیالیز می‌شوند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیماران دیالیزی بیمارستان بیمارستان ولی عصر دو دستگاه دیالیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

فرامرز دهمرده   اظهار کرد: دستگاه سونوگرافی پرتابل از نیازهای ضروری اورژانس‌ها و بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستانهاست که به دلیل قابلیت جابجایی و پرتابل بودن خدمات سونوگرافی را در بخش های مورد نیاز بیمارستان تسریع و تسهیل می کند.

وی ادامه داد: پشتیبانی از تکنولوژی های نوین تصویر برداری از نقاط قوت این دستگاه بوده که کمک شایانی به همکاران ما در بحث تشخیص سریع و با دقت بیماری مراجعان این بیمارستان خواهد داشت.

بیمارستان دارالشفاء میرجاوه ظرفیت تبدیل به مرکز فوق تخصصی جراحی‌های بین المللی را دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اظهار کرد: بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با توجه به قرار گرفتن در نقطه صفر مرزی یکی از مراکزی است که امکان تبدیل به یک مرکز مهم برای انجام اعمال جراحی برای گردشگران سلامت را دارد.

حبیب غزنوی گفت: بیمارستان دارالشفاء در همسایگی پاکستان قرار دارد و با توجه به توسعه نیافتگی شاخص های سلامت در این کشور، موقعیت خوبی برای استان سیستان بلوچستان، جهت پذیرش گردشگران سلامت وجود دارد.

وی افزود: یکی دیگر از مهمترین تفاوت‌ها بین ۲ همسایه، شاخص نیروی انسانی ماهر و کاربلد است که در کشورمان به مدد آموزش پزشکی مطلوب، وجود دارد و مزیتی مهم برای کشورمان محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: مجموع ظرفیت‌های موجود در کشورمان شرایط مناسبی را برای افزایش دسترسی هم میهمان و متناظر با آن پذیرش گردشگران سلامت ایجاد کرده که باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا بیشترین بهره را از شرایط موجود ببریم.

وی از اخذ مجوز راه اندازی بخش درمانی گردشگران خارجی در بیمارستان میرجاوه به عنوان حلقه ای دیگر در جهت تکمیل زنجیره خدمت در این مسیر یاد کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در برنامه هایی هماهنگ، جهت اجرای صحیح برنامه بین المللی سازی در حال اقدام است به گونه ای که از سالجاری دانشجوی خارجی پذیرش خواهیم داشت.

بیمارستان دارالشفاء میرجاوه از زمان راه اندازی تا کنون تحول بزرگی در دسترسی به مردم این منطقه، به خدمات تخصصی درمانی داشته و بخش بزرگی از نیاز آنان به این خدمات را براورده کرده است.

شهرستان میرجاوه دارای بیش از ۶۵ هزار نفر جمعیت است و به همین دلیل توسعه تخت‌های بیمارستانی می تواند منجر به کاهش تراکم در بیمارستان و بهبود کیفیت مراقبت از بیمار شود. در بیمارستان دارالشفا میرجاوه در حال حاضر ۳۴ متخصص و پزشک عمومی مشغول ارائه خدمات به مرزنشینان میرجاوه هستند. در حال حاضر کلینیک های داخلی، عفونی، قلب، چشم، زنان و اطفال و جراحی در بیمارستان دارالشفا میرجاوه فعال است و متخصصین رشته های داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، قلب، اورولوژی، اعصاب و روان، پوست، چشم، زنان و زایمان و عفونی در این بیمارستان حضور دارند. انجام عمل جراحی سنگین و حساس تعویض مفصل لگن در این بیمارستان، نشان از قابلیت تیم درمانی، تجهیزات خوب و اطمینان مردم از نتیجه بخشی درمان در این بیمارستان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان