Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان گفت: مدیران جهادی، کارآمد و مجلس قوی می‌تواند این فضای ملتهب را به فضای امن اقتصادی تبدیل کند و این به انتخاب درست مردم بستگی دارد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه با موضوع نقش رسانه‌ها در انتخابات اظهار داشت: امروز استکبار جهانی بیشترین سوءاستفاده را از ابزار رسانه دارد و به‌شدت فعالیت می‌کند تا حق نمایان نشود و حقیقت برای مردم جلوه پیدا نکند و بزرگترین ابزارشان نیز در این مسیر رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی رسانه‌های جبهه حق عملکرد قوی ندارند و حتی مظلوم واقع شدند افزود: رسانه‌های جبهه حق باید فعال‌تر و قوی‌تر از گذشته در برابر رسانه‌های مستکبر عالم قد علم کند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف گفت: ما در برابر مستکبران به پیروزی‌های زیادی در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و سیاسی رسیدیم و امروز در عرصه اقتصادی نیز باید با دشمنان مقابله کنیم و در این مسیر اگر عملکرد رسانه‌های جبهه حق دقیق و معتبر باشد حق و حقیقت برای جامعه آشکار می‌شود در غیر این صورت دشمن با دروغ‌پردازی‌های خود حقیقت را وارونه جلوه می‌دهد.

آذری جهرمی: در شرایط فعلی پاسخ فشار حداکثری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استنایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران: تمام اولویت‌مان ‌مشارکت ‌گسترده مردم در انتخابات استواعظی:اختصاص سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی در حال بررسی است/2اسفند مشارکت عظیم خواهد بود

تسخیری سلاح تبلیغات را برنده‌تر از سلاح جنگی دانست و خاطرنشان کرد: زمانی‌که پایگاه عین‌الاسد آمریکا توسط سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفت، دشمن اجازه ورود رسانه به آن منطقه را نداد چون می‌دانست که در صورت ورود رسانه به این فضا روند فروپاشی آمریکا زودتر اتفاق می‌افتاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه دشمن همواره تجمعات مختلف علیه انقلاب و نظام را بزرگ جلوه می‌دهد اظهار داشت: اقدام به‌موقع، عملکرد درست و اتحاد رسانه‌های انقلابی، دشمن را در جهان ذلیل می‌کند چون رسانه یک پایگاه مهم برای جبهه حق و باطل است و ما باید پایگاه رسانه‌های انقلابی خود را زنده و پویاتر کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های استکبار افزود: رسانه‌های استکبار تلاش می‌کنند تا حضور مردم در عرصه‌های مختلف مهم را کم‌رنگ جلوه داده و مردم در رویدادهای مهمی همچون راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند اما طرح‌های دشمن شکست خورده است.

تسخیری خاطرنشان کرد: به‌کوری چشم دشمنان، این ملت به احترام نظام اسلامی و به برکت خون شهدای جبهه مقاومت و سردار شهید سپهبد سلیمانی و به فرمان رهبر انقلاب حماسه دیگری در دوم اسفندماه خلق می‌کنند و دوم اسفندماه یوم‌الله دیگری خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نقش برجسته ایشان در موفقیت‌های نظام اسلامی تصریح کرد: دشمن خود اعتراف کرده است که "ما سال‌ها تلاش می‌کنیم که بین ملت ایران و نظام فاصله ایجاد کنیم اما رهبر ایران با یک سخنرانی تمام توطئه‌های ما را خنثی می‌کند."

تسخیری حضور گسترده در انتخابات را تکلیف دینی و شرعی همگان دانست و بیان کرد: مردم باید حضور در انتخابات را بر خود واجب و لازم بدانند و برای رأی خود احترام قائل شوند و فریب افراد فریبکار را نخورند و عاقلانه و با سنجش معیار و ملاک‌ها فرد اصلح را انتخاب کنند زیرا مجلس قوی با انتخاب درست مردم شکل می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه گلایه‌ها و مطالبات مردم کاملاً به‌حق است افزود: یکی از دلایل در مضیقه بودن مردم در بُعد معیشت، بی‌تدبیری برخی مسئولان نظام است اما مدیران جهادی، کارآمد و مجلس قوی می‌تواند این فضای ملتهب را به فضای امن اقتصادی تبدیل کنند و این نیز به انتخاب درست و دقیق مردم بستگی دارد.

تسخیری با تاکید بر اینکه باید با حضور در انتخابات در برابر تمام‌ زیاده‌خواهی‌های مستکبران‌ عالم و آمریکا ایستادگی کنیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تبلیغ برای حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی از مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه‌ است البته القاء یأس و ناامیدی نیز یکی از حربه‌های دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم در انتخابات انتخاب درست مجلس قوی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، امروز در نخستین نشست ائمه جمعه استان با تاکید بر مشارکت مردمی در رعایت عفاف و حجاب گفت: ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر تبیین اهداف شوم دشمنان مبنی بر گسترش بی حجابی، بر لزوم همرامی مردم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب حمایت کنند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه شوم دشمنان برای رواج بی حجابی در کشور گفت: این ناهنجار‌ها با هوشمندی مردم، حضور میدانی مسئولان و تذکر لسانی و نظارت هر چه بیشتر بر اماکن عمومی کم کم جمع خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این اجتماع با عنوان پیام آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به زودی برگزار می‌شود.
سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به هجمه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده‌ها و رواج بی حجابی در کشور گفت: برای اجرای «طرح نور» که با هدف رعایت عفاف و حجاب، همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده، نیازمند همراهی و هم افزایی همگان هستیم.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد/ نافرمانی از دستور کمیسیون انتخاب
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود