Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عباسی مسئول واحد ماشین آلات شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در هفته گذشته استقرار توده هوای بارش زا، موجب بارش برف خوبی در منطقه شد که همکاران واحد‌های شهرداری بلافاصله به حالت آماده باش درآمدند و طبق برنامه‌ی اعلامی با توجه به سنگینی برف، بازگشایی و برف روبی معابر اصلی و شیبدار، مراکز درمانی، خدماتی و آموزشی در اولویت قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بازگشایی معابر اصلی و نمک پاشی کوچه‌ها افزود: به طور مدام، همکاران در حال ارائه خدمات خواهند بود و برای تداوم زیبایی شهر مهاباد از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش برف ستاد بحران خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در حاشیه بازدید از روند نصب ردیاب (جی پی اس) برروی خودروی دهیاران استان، گفت: برای نظارت هرچه دقیق تر بر فعالیت خودرو دهیاری های استان، تاکنون از ۱۷۲ دستگاه خودرو، کار نصب ردیاب برروی 95 دستگاه خودرو به انجام رسیده است.  

به گفته لیلا غریب ؛ در کشور جز استان های پیشرو هستیم و باقی ماشین آلات خدماتی نیز تا یکماه آینده به این ردیاب مجهز می شوند.

وی افزود: این پنل نظارتی میزان کارکرد، توقف، خرابی، فعالیت خارج از محدوده ماشین آلات را مشخص می کند تا تعهدات کاری به خوبی انجام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • نصب ۹۵ دستگاه ردیاب برروی خودروی دهیاران قزوین
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان