Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@12:47:03 GMT

استقلال در آستانه محکومیت در فیفا!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۸۴۵

استقلال در آستانه محکومیت در فیفا!

باشگاه استقلال احتمالا با شکایت باشگاه پاختاکور پرونده جدیدی را در فیفا داشته باشد. به گزارش گروه ورزشی باشگاه پاختاکور در نامه‌هایی به باشگاه استقلال خواستار پرداخت پول حق انتقال ایسما گونکالوس به استقلال شده است و این در حالی است که آبی پوشان هنوز موفق نشدند پول این باشگاه را پرداخت کنند.

باشگاه ازبکستانی با ارسال نامه‌ای چندی پیش به باشگاه استقلال خواستار پرداخت ۱۲۵ هزار دلار حق انتقال ایسما شده و حتی این باشگاه  تهدید کرده که در صورت پرداخت نشدن  این رقم از استقلال به فیفا شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیکن در حالی از استقلال جدا شده که گویا فسخ قرارداد و توافق تنها با خود بازیکن صورت گرفته و هنوز مطالبات باشگاه ازبکستانی پرداخت نشده است و همین موضوع در صورتی که اثبات شود و فیفا علیه استقلال رای صادر کند می‌تواند دردسر جدیدی برای آبی پوشان محسوب شود.

البته استقلال در آینده احتمالا با شکایت برخی مربیان و بازیکنان دیگر هم روبرو خواهد شد که وجود چنین برنامه‌هایی در فیفا می‌تواند برای استقلال دردسر ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیفا استقلال تیم فوتبال پاختاکور باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، ‏امروز در روند بررسی پرونده فساد مالی در جام جهانی 2006 به عنوان ‏شاهد به دادگاه احضار شده بود. هوینس به قاضی گفت از اتهامات ‏مطرح شده کاملا بی‌اطلاع است و در این فساد مالی نقشی نداشته ‏است. ‏

در پرونده‌ای که امروز در دادگاه مورد بررسی قرار گرفت ادعا شده که ‏روبر لویی دریفوس، تاجر فرانسوی، پیش از برگزاری جام جهانی 2006 ‏در آلمان مبالغی به فرانتس بکن‌باوئر فقید پرداخت کرده که دادستان ‏معتقد است این مبالغ برای پرداخت رشوه به بکن‌باوئر اهدا شده ‏است. ‏

هوینس در جلسه دادگاه گفت اینکه بکن‌باوئر مبالغی را برای خرید ‏رای رای‌دهندگان دریافت کرده باشد تا با پرداخت رشوه آنها را مجبور ‏به رای دادن به میزبانی آلمان کنند غیرممکن است. هوینس در پاسخ ‏به این سوال قاضی که پس این پول چرا به بکن‌باوئر داده شده ‏گفت:" من نمی‌دانم هدف از این پرداختها چه بوده است". ‏

رئیس افتخاری بایرن مونیخ در ادامه صحبتهای جالبی مطرح کرد و ‏گفت:" در آن زمان فساد در فیفا بیداد می‌کرد. حتی ممکن بود شما ‏کل جام جهانی را بخرید ولی من همچنان اعتقاد دارم که فدراسیون ‏فوتبال آلمان و مسئولانش هیچ کار نادرستی انجام ندادند. من این را ‏با قاطعیت می‌گویم". ‏

دیگر خبرها

  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا