Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آزادبخت روز چهارشنبه در هشتیمن نشست اعضای کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری همدان اظهار داشت: مردم این استان با زمان شناسی و دشمن شناسی به تبلیغات مسموم معاندان به منظور دلسرد کردن آنها از حضور در پای صندوق های توجهی نمی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: مردم همدان با مشارکت و حضور پرشور در یادزهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امنیت کشور را تقویت کرده و موجب عقب نشینی دشمن می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انتخابات موضوع مهمی برای کشور است گفت: تمامی کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دادند و با حضور در آیین تشییع سرلشگر سلیمانی با این شهید عهد بستند، با حضور در این رویداد حماسی وفاداری خود را به نمایش می گذارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان یکی از مهمترین  نقاط ضعفف جوامع جهان سومی را خودسانسوری دانست و افزود: باید در نشست ها و جلسات خود سانسوری را کنار گذاشته و دیدگاه های کارشناسی را مطرح کرده و تحمل انتقاد و نقد یکدیگر را داشته باشم.

آزادبخت بیان کرد: مبارزه با عرضه کالای قاچاق باید همه جانبه باشد و حاضران در این نشست ها باید در زمینه فرهنگ سازی و راه های مقابله با ورود کالای قاچاق به استان همدان ایده و برنامه های نو ارائه دهند.

وی افزود: نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه بسیار حائز اهمیت است و نباشد شاهد عرضه کالاهای داخلی با برندهای خارجی باشیم.

تولید دستگاه بیت کوئین در همدان

رییس سازمان صنعت معدن تجارت همدان نیز در این جلسه گفت: برای اولین بار در کشور نخستین دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت ‌کوئین) تا ۲ ماه آینده در این استان تولید می شود هر چند در این باره نمی توان تمام بازار را پوشش داد. 

حمید رضا متین افزود: ماینرهایی که وارد کشور می شود سه سال عمر مفید دارند که پس از گذشت ۲ سال از کارکرد آنها، به صورت قاچاق وارد کشور می شوند.

وی در زمینه قاچاق پوشاک نیز بیان کرد: دستورالعمل نصب شناسه بر روی کالا از جمله پوشاک با توجه به حجم بالای قاچاق پوشاک در دستور کار قرار گرفت اما سپس از دستور کار خارج شده چراکه قاچاق از داخل به خارج از کشور معکوس شده و به صورت پیله وری بدون ثبت در گمرک صورت می گیرد.

متین اظهار داشت: هم اینک علاوه بر همدانم در دیگر استان های کشور نیز نسبت به نصب شناسه بر روی کالا مشکل وجود دارد چرا که قرار بود سال ۹۶ این طرح بر روی تمامی کالاها انجام شود که با عکس شدن فرایند قاچاق از داخل به خارج از کشور این موضوع مغفول ماند. 

فعالیت ۲ واحد تولید مارک خارجی در همدان

رییس سازمان صنعت معدن تجارت همدان گفت: ۲ واحد تولید مارک و آرم خارجی به صورت غیرمجاز در همدان فعالیت دارند که بیشتر تولیدات آنها به خارج از کشور می رود.

متین، کیفیت پوشاک تولیدی در همدان را مطلوب دانست و افزود: هم اینک کردهای عراق مشتری پوشاک تولیدی هستند که بر روی آنها اینگونه مارک خارجی الصاق شده است.

وی بیان کرد: بیش از ۶ هزار واحد تولید پوشاک در همدان فعال هستند که چهار هزار واحد دارای مجوز و ۲ هزار و ۴۰۰ واحد فاقد مجوز تولید لباس هستند.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت همدان اظهار داشت: قیمت پوشاک وارداتی ۱۰ برابر بیشتر از پوشاک داخلی است بنابراین رغبت مردم به خرید پوشاک تولید داخل افزایش داشته است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گذر انتخاباتی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی استانداری همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی خارج از کشور پوشاک تولید واحد تولید بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان