Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:50:06 GMT

پوگبا - یوونتوس؛ نزدیک تر از همیشه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۶۹۲۲

پوگبا - یوونتوس؛ نزدیک تر از همیشه

خبرگزاری آریا- خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، ادعای بزرگی را در رابطه با احتمال انتقال پل پوگبا به یوونتوس مطرح کرده است.
به گزارش آریا، درگیری‌های لفظی مینو رایولا با اوله گونار سولسشر بر سر پل پوگبا شدت یافته و این ایجنت ایتالیایی برای بردن موکلش از منچستریونایتد بی‌میل نیست.
به نقل از نیکولو اسکیرا، خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت، پل پوگبا خواهان ترک منچستریونایتد در تابستان است و انتخاب اول او تیم سابقش یوونتوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس نیز برای بازگرداندن پوگبا به تورین تمایل دارد و در همین راستا، قصد دارد پیشنهادی حدود 50 الی 60 میلیون یورو همراه با آرون رمزی به منچستریونایتد ارائه دهد. رمزی در یوونتوس به طور کامل جا نیفتاده و ممکن است یوونتوس از این هافبک ولزی 28 ساله در راه خرید پل پوگبا استفاده کند.
به نظر می رسد دوران نه چندان درخشان پل پوگبا در اولدترافورد رو به پایان بوده و در هفته های اخیر نزدیکان او از جمله برادرش و البته مدیر برنامه جنجالی او مینو رایولا، در مورد احتمال جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو از جمع بازیکنان یونایتد صحبت کرده اند. زمانی که فصل نقل و انتقالات تابستانی فرا برسد، تنها یک سال تا پایان قرارداد پل پوگبا با یونایتد باقی خواهد ماند و آنها چاره ای جز فروش او با قیمتی پایین تر از حد انتظار نخواهند داشت. پل پوگبا در تابستان سال 2016 و با رقم 89 میلیون پوند از یوونتوس راهی یونایتد شد، اما طبق ادعای دیلی میل، احتمالا در این تابستان با رقمی حول و حوش 50 میلیون پوند از این تیم جدا می شود.
پل پوگبا که از ماه سپتامبر به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش دور بوده و تنها 71 دقیقه برای یونایتد به میدان رفته، تمایلی به ماندن در اولدترافورد ندارد و به نظر می رسد سری آ یا لالیگا مقصد بعدی این هافبک فرانسوی خواهد بود. دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس به شدت خواهان جذب پل پوگبا هستند و در تابستان قبل نیز تلاش زیادی برای خرید این هافبک 27 ساله و فرانسوی انجام دادند. با رقمی در حدود 50 میلیون پوند، حالا رئال و یووه فرصت خوبی برای خرید یکی از بهترین هافبک های فوتبال جهان خواهند داشت و به نظر می رسد به زودی این انتقال با نقش آفرینی مینو رایولا نهایی خواهد شد.
یونایتد به دنبال فردی است که در تمامی عرصه‌ها و نه فقط در زمینه نقل و انتقالات به تیم باشگاه کمک کند. منچستریونایتد به طور جدی به همکاری با آنترو هنریکه و رالف رانگنیک به عنوان مدیر فنی باشگاه علاقه مند است. به گزارش ایندیپندنت، ظاهرا مذاکرات با هنریکه پیشرفت خوبی داشته و دستیابی به توافق نهایی با این مدیر 51 ساله دور نیست. با این حال برخی از مقامات عالی رتبه یونایتد خواهان همکاری با رانگنیک، مدیر ورزشی کنونی لایپزیش هستند چرا که خود این شخص هم به کار کردن در لیگ برتر علاقه مند است. او به میلان هم لینک شده است ولی پائولو مالدینی به عنوان مدیر ورزشی باشگاه گفته است: «رانگنیک مناسب میلان نیست».
هنریکه که تابستان گذشته به همکاری دو فصله خود با پاری سن ژرمن پایان داد، در انتقال بازیکنانی همچون کیلیان ام باپه، نیمار و دنی آلوز به این تیم نقشی اساسی داشت. پیش از این او به مدت 26 سال در پورتو مشغول بود و در آن مدت با برخی از باشگاه‌ها و مدیر برنامه‌های فوتبال پیوندهایی قوی بر قرار کرد. رد پای او در انتقال اندرسون به منچستریونایتد، ژوزه بوسینگوا به چلسی، رادامل فالکائو به اتلتیکو مادرید و پپه و دنیلو به رئال مادرید دیده می‌شود. رانگنیک هم که با فوتبال روز دنیا آشنایی دارد، به عنوان معمار لایپزیش کنونی شناخته می‌شود. او سابقه درخشانی در استعدادیابی و پرورش جوانانی همچون سادیو مانه، نبی کیتا، روبرتو فیرمینو، جوئل ماتیپ و تیمو ورنر دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پوگبا یوونتوس نزدیک تر از همیشه نظر می رسد میلیون پوند مینو رایولا پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم

پس از پایان یافتن بازی‌های ملی در ماه مارس، بازیکنان یوونتوس به تمرینات باشگاهی خود بازگشتند.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • منچستریونایتد آماده فعال کردن بند فسخ مدافع یوونتوس
  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا