Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در یکی از این حوادث کارگری، یک نفر بر اثر ریزش ناگهانی سقف و ماندن در زیر آوار در یک زشرکت‌ تولیدی این شهرستان جان باخت. 
سرهنگ «روح الدین یوسفوند» افزود: نیروهای امدادی جسد متوفی را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

مرگ کارگر بر اثر سقوط دستگاه در اراک 
 فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز گفت: مردی ۳۵ ساله هنگام کار در کارگاه بوجاری به علت سقوط دستگاه تسمه نقاله جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرهنگ امیر مختاری افزود:  با اعلام مرکز فوریت سامانه ۱۱۰ مبنی مرگ کارگری در یک کارگاه بوجاری در روستای "ایبک آباد"این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی، در محل حاضر شدند.
وی اظهار داشت: پس از تایید مرگ فرد حادثه دیده از سوی کادر درمانی بیمارستان، جسد او برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک به کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را رعایت کرده و قبل از شروع کار با استفاده مناسب از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیر مترقبه پیشگیری کنند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها استان مرکزی کارگر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی کارگر انتظامی استان مرکزی کارگر انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در جلسه با مسئولین ایمنی استان، اظهار داشت: 400 مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ایمنی و بهداشت کار از مهترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، 10 درصد کاهش یافت. 

سلامی از فعالیت 396 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد. 

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت