Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر علی عابدی  با اشاره به صحبت‌های معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور مبنی بر اینکه ویروس کرونا مانع ورود گردشگر چینی نمی‌شود، گفت: خرسندیم که حوزه گردشگری با تبدیل به وزارتخانه متولی پیدا کرده و اکنون برای رونق آن تلاش می‌شود، اما سیاست‌ها مبارزه و پیشگیری از بیماری‌ها را وزارت گردشگری تعیین نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست‌گذاری برای مقابله با بیماری‌ها بر عهده وزارت بهداشت است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سیاست‌گذاری برای مقابله با بیماری‌ها بر عهده وزارت بهداشت است، افزود: وزیر بهداشت تاکید کرده که برای تامین سلامت مردم و جلوگیری از ورود وسروس کرونا به ایران از کسی اجازه نمی‌گیرد و تحت تاثیر کسی نخواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اظهار نظرهای مختلف و خارج از وزارت بهداشت و درمان در خصوص عدم ایجاد محدودیت برای ورود گردشگران چینی به جهت حفظ بازار کردشگری کشور و جلوگیری از رکود است، اظهار کرد: تنها وزارت بهداشت تعیین کننده محدودیت برای ورود گردشگران چینی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا است، درهمین راستا وزرات بهداشت هم به صورت روشن دیدگاهش را مطرح کرده و ورود گردشگران از مبدا چین را تا زمانی که وضعیت بیماری مشخص نشده ممنوع کرده است.

ضرورت ایجاد تدابیر ویژه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در رابطه با ضرورت ایجاد تدابیر ویژه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در ایام عید نوروز، تصریح کرد: با توجه به تلاش بشر برای مبارزه با ویروس کرونا امیدواریم تا فرارسیدن عید نوروز و افزایش ورود گردشگران خارجی به ایران، سفره این بیماری به صورت کامل جمع شده باشد، البته هم اکنون هم تعدادی بسیاری ادعا کردن که واکسن درمان کرونا را کشف و کیت آزمایشگاهی آن را ساخته اند.

بیماری کرونا همیشگی نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بیماری کرونا همیشگی نیست، تصریح کرد : در حال حاضر وضعیت شیوع بیماری کرونا رو به افول بوده و فعالیت ادارات در چین به صورت رسمی آغاز شده است. معتقدم در این مدت باقی‌‍مانده تا عید نوروز وضعیت درمان بیماری کرونا روشن‌تر هم خواهد شد. /

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقابله با شیوع ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی برای مقابله ورود گردشگران بیماری کرونا نماینده مردم وزارت بهداشت عید نوروز بیماری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است

رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد حجم ویرانی‌ در بیمارستان‌های نوار غزه را بسیار فاجعه‌آمیز خواند.

به گزارش ایسنا، تدروس آدهانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی وابسته به سازمان ملل متحد امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «حجم ویرانی‌ در بیمارستان‌های نوار غزه را بسیار فاجعه‌بار است.»

وی افزود: « با شرکای خود وضعیت بیمارستان‌های الشفا و بیمارستان اندونزی در شمال غزه را مورد بررسی قرار دادیم. بیمارستان اندونزی تخلیه شده و اقدامات لازم برای بازسازی آن و آغاز مجدد روند پذیرش بیمار در حال انجام است.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تدروس آدهانوم گبریسوس تأکید کرد روند یافتن اجساد در بیمارستان الشفا در غزه همچنان ادامه دارد.

هم اکنون ۱۲ بیمارستان در نوار غزه به طور محدود مشغول فعالیت هستند که ۶ مورد از آنها در بخش شمالی و ۶ مورد دیگر در منطقه جنوبی است. علاوه بر آنکه ۳ بیمارستان صحرایی نیز به صورت محدود در حال خدمت رسانی هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد