Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@22:20:54 GMT

ساخت موزه مرگ در تایلند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۰۱۵

تین نیوز

شهر بانکوک تایلند نه تنها پایتخت تایلند محسوب می شود، بلکه شهری مملو از جاذبه های گردشگری است، از مراکز خرید لوکس گرفته تا موزه‌های عجیب و جالب که بازدیدکنندگان بی‌شماری را از سراسر دنیا جذب می‌کند.

به گزارش تین نیوز، در ادامه می خواهیم به موزه‌ای بپردازیم که برای اولین بار در تاریخ ساخته شده و جزء وحشتناک‌ترین موزه های دنیا به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نگران نباشید این موزه در کنار ترسناک بودنش جذاب ترین مکان های تفریحی تایلند است که بزرگترین مجموعه ترسناک جهان را جمع آوری کرده است.

معرفی موزه مرگ تایلند

موزه مرگ در حقیقت نام واقعی این موزه در تایلند نیست، نام اصلی آن موزه پزشکی سیریراج تایلند Siriraj Mediacal Museum است. در این موزه ناهنجاری های پزشکی بیداد می کند، ژنیتیک های دستکاری شده ای که از دیدنش ممکن است هم تعجب کنید و هم در مواردی دل دیدنش را نداشته باشید. آثاری در این موزه به نمایش گذاشته شده است که نمونه های واقعی بوده و همین موجب تحیر تمامی بازدیدکنندگان در تور تایلند شده است. موزه مرگ تایلند برای اولین بار به عنوان یک منبع آموزشی برای دانشجویان پزشکی تاسیس شده بود که بعدها به مرور زمان و ورود گردشگران بی شمار به تایلند سبب جذابیت شد و به برای عموم مردم دیدنش به نمایش گذاشته شد. آثار نمایش موزه پزشکی بیمارستان سیراج در تایلند تنها از انسان نیست، از اعضای واقعی انسان نیز هست و تنها موزه در جهان است که نمونه های واقعی از تغییر ژنتیک انسان در پزشکی را به نمایش می گذارد. 

در موزه مرگ تایلند چه چیز هایی نگهداری می شود؟

در ابتدای ورودتان به موزه مرگ تایلند با اسکلتی مواجه می شوید که به شما لبخند می زند و از تمامی بازدید کنندگان استقبال می کند که خب سبب ترس عده ای و همچنین موجب شادی و هیجان عده ای دیگر از توریست ها و گردشگران تور تایلند می شود. شما با تورهای لحظه آخری تایلند می توانید به بازدید از این موزه شگفت انگیز در بانکوک بپردازید و با خرید کمترین قیمت تور تایلند lahzeakhar در هزینه های صرفه جویی نمایید.

پس از تماشای این موزه مخوف و ترسناک در بانکوک تایلند، چیز که انتظار شما را می کشد، جسدهای واقعی از افراد است، کودکانی که به طرز عجیبی تغییر شکل داده اند و به طرز وحشتناکی در جلو شما ظاهر می شوند. یادتان باشد پیش از رفتن به این موزه مرگ در تایلند آمادگی لازم را داشته باشید و اگر از دیدن این صحنه های وحشتناک وحشت زده می شوید بهتر است به این موزه نروید. یا افرادی که دارای بیماری های قلبی هستند، رفتن به این موزه اصلا به آنها توصیه نمی شود، چرا که در اینجا شما با ترسناک ترین موزه های جهان روبه رو هستید، موزه ای که ممکن است هر آنچه غیر واقعی است را برای شما به نمایش بگذارد و تفکر شما در رابطه با انسان و ظاهر انسان را تغییر دهد و تغییرات ژنتیکی در این موزه به قدری زیاد است که ممکن است افراد کوتوله را مشاهده کنید، بدون هیچ لباسی که قربانیان حادثه های فجیعی شده اند، موش های آزمایشگاهی شده اند و برای آزمایش و تحقیق پزشکان مورد استفاده قرار گرفته اند.

برای دیدن صحنه هایی از این موزه مرگ در تایلند شما را به دیدن ویدئویی از Siriraj Mediacal Museum دعوت می نماییم.

در موزه مرگ تایلند اجساد مومیایی، نوزادانی عجیب که در محفظه های آب نگهداری شده اند همراه با جفت و بند نافشان نگهداری می شود، دوقلوها و همسان هایی که نتوانستند آنها را نجات دهند، یا به عبارتی برای آزمایش و تغییرات ژنتیکی آنها را خلق کرده اند. این آثار در علم پزشکی از ارزش بالایی برخوردار هستند، به طوری که خیلی از دانشجویان پزشکی با مورد آزمایش قرار دادن اینها به مطالب و سوژه های بسیار نابی برخورد کرده اند و چه بسا جان بسیاری از افراد و بیماران ژنتیکی را نجات داده اند.

اطلاعات بازدید از موزه مرگ تایلند

موزه مرگ تایلند در حقیقت در بیمارستانی بوده است که به نام بیمارستان سیریراج در بانکوک تایلند فعالیت داشته است و بعدها به سبب استقبال بی نظیر گردشگران به عنوان یک موزه بسیار جذاب در تایلند تغییر کاربری داد. موزه پزشکی سیراج تایلند در حوزه های پاتولوژی، پزشکی قانونی، انگل شناسی و آناتومی پزشکی نیز فعالیت های بسیاری دارد که می توانید انوع و اقسام تجهیزات کالبد شکافی و نحوه مومیایی کردن اجساد مربوط به سال های بسیار دور را ببینید. موزه پزشکی سیراج در تایلند هرروز از ساعت 10 تا 17 عصر باز می باشد و آماده استقبال از تمامی بازدید کنندگان و کسانی که تور تایلند لحظه آخر را از سایت lahzeakhar خریداری کرده اند، است، حتی در ایام تعطیل نیز برای بازدید عموم پذیرای بازدیدکنندگان است. قیمت بلیط ورودی از موزه مرگ تایلند معروف به موزه پزشکی سیراج برای هر فرد 200 بات تایلندی است که برای کودکان زیر 18 سال قیمت بلیط ورودی در حدود 25 بات می باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری تور تایلند موزه مرگ خرید تور تایلند جاذبه های تایلند بانکوک تایلند تمامی بازدید تور تایلند شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرار است با استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این دوره از جام ملت‌های فوتسال داوری‌های استانداردی را به نمایش بگذاریم.
در جریان رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اطمینان از اینکه داوران از آخرین پیشرفت‌های فن‌آوری در قضاوت استفاده کنند از کمک داور ویدیویی استفاده خواهند کرد. 
این فناوری که برای اولین بار در مرحله جهانی در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ در لیتوانی به کار گرفته شد، به داوران اجازه می‌دهد تا تصمیمات خود را با استفاده از یک اپراتور بازبینی و یک مانیتور کنار زمین ارزیابی کنند و از این طریق دقت تصمیمات گرفته شده در زمین را افزایش دهند.
 
اگر تصمیم داور توسط سرمربیان (یا مسئول تیم منتخب) هر تیم به چالش کشیده شود، سیستم وارد عمل می‌شود. این به طور خاص برای موقعیت‌های گل، بدون گل، ضربه پنالتی، بدون ضربه پنالتی، کارت‌های قرمز مستقیم، و موارد شناسایی اشتباه اعمال می‌شود.

علاوه بر این، داور می‌توانند برای اطمینان از دقت در موقعیت‌هایی مانند مشکلات فنی یا زمان‌سنج، تأیید اینکه آیا گلی به ثمر رسیده است یا خیر، یا تأیید اینکه آیا توپ قبل از سوت پایان از خط دروازه عبور کرده است یا نه از این تکنولوژی استفاده کند.

دیگر خبرها

  • برتری قاطع میزبان در بازی یکطرفه مقابل میانمار
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • جشن آب یا سال نو تایلندی / ببینید فقط از یک مراسم آب پاشی، تایلند چقدر درآمد داشته‌است (فیلم)
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ۸ عکس از اولین روز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند