Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: گام اول را در خانه حریف با پیروزی پشت سر گذاشتیم و مطمئناً یک پای فینال لیگ امسال هستیم. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، چهار تیمی که به مرحله پلی آف راه می‌یابند، قطعا قدرتمند هستند و برنامه‌های خاصی برای این مرحله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم گام اول را در خانه حریف با پیروزی پشت سر بگذاریم و اینکه با اقتدار در خانه حریف پیروز شویم، چون در خیلی از موقعیت‌ها برتری با ما بود و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. خیلی از موقعیت‌ها را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم و قطعا بازی برگشت ما اهمیت زیادی دارد و آن بازی را مطمئناً با پیروزی پشت سرگذاشته و یک پای فینال هستیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری درخصوص مسابقه برگشت پلی آف لیگ برتر گفت: برای بازی برگشت بعد از استراحت و ریکاوری شاگردانم برنامه‌هایی برای شکست سایپا در اهواز داریم.

وی با بیان این مطلب که نتیجه بازی برگشت قابل پیش‌بینی نیست، گفت: نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. در همین بازی اگر توپ هایی که جلوی دروازه خراب کردند به گل تبدیل می شد، شاید می‌توانستیم با 7 گل پیروز شویم.

لیگ‌برتر فوتسال بانوان| پیروزی ملی‌حفاری و توقف خراسان رضوی

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال بانوان ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتسال فوتسال بانوان پیروزی پشت خانه حریف یک پای فینال بازی برگشت ملی حفاری لیگ برتر پیش بینی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا در یک بازی دوستانه به مصاف هلند خواهد رفت. یک بازی کلاسیک اروپایی که همیشه جذابیت‌های خود را دارد. آلمان بعد از پیروزی در زمین فرانسه روحیه مضاعفی نیز گرفته است.

یولیان ناگلزمن در نشست خبری این بازی گفت: «همه آماده هستند. برنامه فردا این است که با همان ترکیبی که مقابل فرانسه بازی کردیم، شروع کنیم. اما ما همچنان منتظر تمرین نهایی خواهیم بود.»

ناگلزمن در مورد حضور کیمیش در دفاع راست گفت: «جاشوا بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او تجسم بسیاری از چیزهایی است که این روزها در بازیکنان جوان کم شده است: میل مطلق به پیروزی. کافی است او را ببینید که بعد از سوت پایان چطور جشن گرفت (در مقابل فرانسه). اصلا فکر نمی‌کنید این فقط یک بازی دوستانه بود. البته او در مقابل کیلیان امباپه سرعت کمتری داشت، اما با یک بازی خوانی و دید خوب جبران کرد. این که مردم می‌گویند او پست دفاع راست را نمی‌خواهد، او را کمی آزار می‌دهد. به‌طور کلی او آزادی عمل زیادی دارد.»

ناگلزمن در مورد لروی سانه گفت: «وقتی مجموعه فعلی را می‌بینید، احساس می‌کنید که این گروه بسیار خوب کار می‌کند. اما لروی نیز بازیکن فوق‌العاده‌ای است، من رابطه بسیار خوبی با او دارم. او کیفیت فوق‌العاده خوبی دارد و محرومیت 3 بازی البته زیاد است. با این وجود، او کیفیتی دارد که ما نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم. او شخصیت بسیار خوبی دارد، اما باید در ترکیب فعلی جا بیفتد. سپس او این شانس را خواهد داشت که خودش را نشان دهد.»

ناگلزمن در مورد اینکه چه چیزی هنوز باید بهبود یابد، گفت: «قبل از نیمه اول بازی قبلی یک مقطع وجود داشت که در آن یک یا دو موقعیت داشتیم که از دست دادیم. باید روی آن کار کنیم. به خصوص زمانی که ما بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار می‌دهیم. جاشوا و جمال در سمت راست یکدیگر را از بایرن می‌شناسند. ماکسی میتلشتاد و فلو ویرتس همدیگر را از باشگاه نمی‌شناسند، اما هماهنگ بودند. جاناتان تاه بهترین بازی بین‌المللی خود را انجام داد که فوق‌العاده بود. همه آنها بازیکنان باهوشی هستند که ما در زمین داریم. فردا می‌خواهیم به همین منوال ادامه دهیم.»

ناگلزمن در مورد اینکه آیا حضور موسیالا، ویرتس و سانه در کنار هم در زمین امکان پذیر است یا خیر: «البته که ممکن است.»

ناگلزمن درباره سرخوشی ناشی از برد بزرگ برابر فرانسه بعد از مدت‌ها بحران گفت: «من دنیای رسانه‌ها را درک می‌کنم. هرچه جنجالی‌تر بنویسند، بیشتر روی آن کلیک می‌کنید. اما وقتی درگیر هستید، نمی‌توانید به این مسائل زیاد فکر کنید. وظیفه ما این است که مطمئن شویم رسانه‌ها در مورد ما عالی بنویسند و غرق شدن در این حواشی بی‌معناست.»

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم بسکتبال سه نفره بانوان
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • لیگ برتر والیبال| شهدابی‌ها در آستانه صعود به فینال/ دبل پیروزی یزدی‌ها مقابل نماینده ارومیه
  • ناگلزمن: در باد پیروزی مقابل فرانسه نمی‌خوابیم