Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه در ۱۱ ماه امسال بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شده است، گفت: مرکز نیکوکاری در محله‌های مختلف و با حضور و مشارکت افراد ساکن و فعال در آن محله شکل می‌گیرد از این رو شناسایی افراد نیازمند و افراد دارای توانایی مالی برای کمک به محرومان با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری در استان قزوین در حال رشد هستند به طوری که تعداد این مراکز در ۹ ماه امسال به ۳۶ مرکز رسید که نسبت به ۲۴ مرکز مدت مشابه پارسال از رشد ۵۰ درصدی برخوردار بوده است.

فرهادی اظهارکرد: مراکز نیکوکاری به واسطه فلسفه مردمی بودنشان دارای تعهدات اداری و الزام به رعایت مقررات اجرایی کشور نیستند، ولی اصل وجود نظم در کار‌ها بسیار مهم است و این مراکز باید با ثبت و ضبط دقیق فعالیت هایشان اعتماد مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی خویش ارتقاء دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مراکز نیکوکاری مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جوادیان زاده در نشست علمی و تخصصی با موضوع آب، صلح و تاب آوری با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب گفت: یزد با برخورداری از پیشینه، فرهنگ غنی، ماندگار و تاریخی در حوزه آب و مدیریت منابع آبی الگویی مناسب در دنیا است.

وی ادامه داد: آب و مدیریت منابع آبی نیز موجب شده تا این موضوع زمینه ساز صلحی پایدار و هم زیستی اقوام مختلف در این شهر جهانی باشد.

نشست آب، صلح و تاب آوری با مشارکت دانشگاه یزد با حضور محققان، پژوهشگران و اندیشمندانی در حوزه مدیریت منابع آب در مرکز بین المللی قنات و سازه‌های تاریخی آبی یزد برگزار شد.

دیگر خبرها

  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • برگزاری نشست آب، صلح و تاب آوری
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • روز ملی کارآفرینی روز مردمان خالق ارزش است
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟