Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأسیسات گردشگری و واحدهای تابعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خراسان شمالی با هدف تقویت مشارکت حداکثری با عنوان سفیران مشارکت انتخابات فعال شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سفیران مشارکت انتخابات متشکل از تمامی اقشار و اصناف با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات تشکیل‌شده که دراین‌بین، تأسیسات گردشگری استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست‌های جداگانه با هریک از مدیران و فعالان واحدهای پذیرایی، اقامتی، بوم‌گردی، دفتر خدمات مسافرتی و... بر بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

حبیب یزدان‌پناه گفت: «انتخابات مربوط به نظام است و ربطی به شخص، گروه و جناح سیاسی ندارد و در شرایط امروز، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان و تحریم‌های بی‌اثر آنان است.»

او عنوان کرد: «همانند همیشه در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات که نیاز به مشارکت دارد به‌رغم تمامی نداشته‌ها و مشکلات اقتصادی، احساس مسئولیت کرده و دراین‌بین باید برای جذب مشارکت حداکثری، دستاوردها و نقاط مثبت را بازگو کنیم.»

او همچنین با اشاره به الگوسازی در بین فعالان گردشگری با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و بهره‌وری واحدها و تأسیسات گردشگری، بر رفع نواقص و آماده‌سازی این واحدها برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست‌ها مشکلات و دغدغه‌های فعالان گردشگری و مدیران واحدهای تابعه موردبررسی و واکاوی قرار گرفت و از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی قول پیگیری داده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سفیران مشارکت تأسیسات گردشگری مشارکت حداکثری سفیران مشارکت خراسان شمالی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد

استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • بازدید افزون بر ۳۰ هزار گردشگر از موزه‌های خراسان شمالی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی