Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم تراکتور استقبال چندانی از دیدار تیم‌شان مقابل مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام نداده‌اند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های تراکتور و مس کرمان از ساعت 15:30 امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*درهای ورزشگاه از ساعت 12:30 به روی هواداران باز شده، اما استقبال چندانی از این دیدار به عمل نیامده است و در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به آغاز بازی، تعداد هواداران به 200 نفر نمی‌رسد.

*در فاصله یک ساعت مانده به شروع بازی، برف شدیدی در ورزشگاه شروع به باریدن کرد. البته این برف بعد از حدود 15 دقیقه قطع شد. در حال حاضر هوای ورزشگاه ابری است.

تراکتور به شگفتی‌ساز جام حذفی رسید/ تقابل تیکدری با یاران سابقامتناع سرمربی مس کرمان از حضور در نشست خبری دیدار مقابل تراکتورتبریز| احتمال پیوستن یک دروازه‌بان جدید به تراکتور

*بازیکنان تیم مس کرمان بلافاصله پس از رسیدن به ورزشگاه، از زمین چمن بازدید کردند.

*صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه در ضلع شرقی و روبه‌روی جایگاه به طور کامل برف روبی شده‌اند. پیش از آغاز بازی نیز برف‌های موجود در کنار زمین و نیمکت‌های برف‌روبی شد.

*رشید مظاهری پس از حضور در زمین از سوی هواداران تراکتور تشویق شد.

*ساسان انصاری، مهاجم تیم تراکتور به خاطر سرماخوردگی شدید نامش از لیست 18 نفره این تیم خارج شده است.

*ساکت الهامی هم که برای بررسی وضعیت ورزشگاه وازد زمین شده بود، از سوی هواداران تراکتور تشویق شد.

انتهای پیام/118/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مس کرمان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز