Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: پلیس توان جمع آوری همه معتادان متجاهر ظرف مدت ۴۸ ساعت را دارد ولی متأسفانه زیرساخت این کار در استان فراهم نیست.

وی افزود: کمبود مراکز اقامت و نگهداری معتادان متجاهر باعث شده تا پلیس نتواند به صورت همه جانبه نسبت به برخورد و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این حال پلیس کرمانشاه با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم کار جمع آوری معتادان متجاهر و همچنین خرده فروشان را سرعت بیشتری بخشیده و حتماً اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

این مقام انتظامی در عین حال از جمع آوری حدود ۲ هزار و ۷۴۱ معتاد متجاهر در ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: در این مدت و با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۲۱۹ قاچاقچی و ۳ هزار و ۳۱۲ خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند.

سردار جاویدان همچنین از کشف ۲ تن و ۵۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: کرمانشاه و شهرستان‌های آن در ایام نوروز ۹۹ پذیرای تعداد بسیاری زیادی از مسافران و گردشگران خواهد بود و قطعاً وجود چنین افرادی در گوشه و حاشیه خیابان‌ها باعث زشت شدن چهره شهر و دیار ما می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وجود افراد معتاد و ولگرد در خیابان‌ها و خصوصاً پارک‌ها و بوستان‌ها در مسافران نوروزی تأثیر منفی خواهد گذاشت، افزود: وجود چنین افرادی حتی ممکن است باعث کوتاه شدن اقامت آنها شود، از این رو باید تلاش کنیم تا می‌توانیم چهره زیبایی به شهر و دیار خود ببخشیم.

سردار جاویدان در پایان گفت: امیدوارم دیگر نهادها و دستگاه نیز برای اجرای طرح جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به کمک پلیس آمده تا شاهد افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در استان باشیم.

کد خبر 4857101

منبع: مهر

کلیدواژه: نوروز کرمانشاه خبرگزاری مهر انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه جمع آوری معتادان معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به مواد مخدر یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مهارت نه گفتن می‌تواند عاملی تعیین کننده در عدم گرایش افراد به سمت معضل اعتیاد باشد.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اعزام مأموران اداره عملیات ویژه به محل اختفا متهم و دستگیری وی خبر داد و اذعان‌داشت: ۱۳ کیلوگرم ماده روان گردان از نوع حشیش و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر توهم‌زا در بازرسی از این مکان کشف شد و قاچاقچی ۳۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

کد خبر 6081950

دیگر خبرها

  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب