Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین نکوداشت جلال ذوالفنون آهنگساز و نوازنده فقید موسیقی ایرانی روز سه شنبه اول اسفند ماه توسط موسسه فرهنگی هنری «هوما» با همکاری گروه «نغمه رامشگر» در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

این کنسرت در راستای تداوم اندیشه ماندگار هنر اصیل ایرانی  به رهبری مهدی قاسمی، خواننده و نوازنده سه‌تار ساعت ۱۹ روز پنجشنبه اول اسفند در محل تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنده‌یاد جلال ذوالفنون سال ۱۳۱۶ در آباده متولد شد. فراگیری موسیقی را از ۱۰ سالگی آغاز و با تحصیل در هنرستان موسیقی ملی، ادامه داد. تار، سه‌تار و ویولن از سازهایی‌ است که وی به آنها تسلط داشت.

وی از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را روی سه‌تار متمرکز کرد. جلال ذوالفنون آثار صوتی و نوشتاری فراوانی در زمینهٔ موسیقی ایرانی از خود به جای گذاشته است. این هنرمند ۲۸ اسفند ۱۳۹۰در کرج، دیده از جهان فروبست.

کد خبر 4857085 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی ایرانی خانه هنرمندان ایران کنسرت موسیقی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تئاتر ایران جشنواره موسیقی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما کنسرت موسیقی بازیگر سینما موسیقی پاپ موسیقی کلاسیک جلال ذوالفنون سه تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم

 کارگاه تجسمی «وعده صادق» با حضور سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم، مسعود نجابتی، مسعود شجاعی طباطبایی و مازیار بیژنی هنرمندان شناخته شده عرصه تجسمی و جمعی از هنرمندان شهر قم در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد.

در این کارگاه جمعی از هنرمندان؛ تصویرساز، کارتونیست و گرافیست با موضوع دفاع نیرو‌های نظامی ایران در برابر رژیم اسرائیل، زیر نظر اساتید حاضر به ایده پردازی و اجرای اولیه طرح پرداختند.

در حاشیه این کارکاه نیز گروهی از دانشجویان به خلق تابلو گستره شش لتی «از تاریکی تا نجات» پرداختند و از نظر اساتید حاضر در کارگاه بهرمند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • برپایی کارگاه تجسمی وعده صادق در قم
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»