Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات دوم اسفندماه، گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و یکی از مهمترین راه‌های حفظ نظام، حضور گسترده در انتخابات است.

وی شرکت در انتخابات را مکمل راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و گفت: باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم و دیگران را نیز به شرکت در این حماسه ملی تشویق کنیم تا دشمنان خوار و ذلیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه رأی دادن را از الزامات شرعی دانست و گفت: مردم باید در انتخابات تحقیق لازم را انجام دهند و از آنجایی که همه افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند نقاط قوت دارند ولی لازم است از بین این افراد بهترین‌ها را انتخاب کرد.

کد خبر 4857108

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 آیت الله جعفر سبحانی مراجع تقلید قم انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که در اکثر شهرهای کشور طرفدار دارد و البته برخی هواداران پرشور این تیم نیز معمولا رنج سفر به شهرهای دیگر را به جان می‌خرند، تا با حضور در استادیوم از تیم‌ محبوب‌شان حمایت کنند.

روز یکشنبه سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میهمان ملوان بود و در حالی که شاهد حضور پرشور هواداران فوتبالدوست شهر انزلی بودیم، تعدادی از هواداران سپاهان نیز خودشان را به محل برگزار در استادیوم تختی سابق رسانده بودند تا به حمایت از مورایس و شاگردانش بپردازند.

این حمایت از این جهت برای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم ارزش بیشتری داشت که طی هفته‌های اخیر بارها شاهد عصبانیت هواداران سپاهان نسبت به نتایج کسب شده و شعار علیه اعضای تیم و باشگاه بوده‌ایم و حالا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل ذوب آهن و سپس ملوان روابط تیم و هواداران رو بهبود گذاشته است.

باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته: 
سپاس از شما که در هر نقطه ایران، در سرما و گرما کنار سپاهان هستید.

دیگر خبرها

  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)