Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: قطعاً میزان مشارکت بالای مردم تاثیر مستقیمی بر حفظ ثبات منطقه‌ای و جهانی کشورمان دارد؛ هر کسی که گمان می‌کند عدم حضور در انتخابات تاثیری بر تثبیت قدرت نظام ندارد اشتباه میکند.

آیت‌الله موحدی کرمانی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس تصریح کرد: مسائلی در خصوص وحدتی که پیش آمده وجود دارد، ولی خوشبختانه  این وحدت شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هرحال همین که این آقایان به یک لیست واحد رسیده‌اند باعث خوشحالی است.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: البته بعد از انتخابات نکاتی را با این بزرگواران خواهم داشت، اما همین که بالاخره به وحدت رسیده‌اند جای مسرت و خوشحالی دارد.

وی باتوجه به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: مردم شاید گلایه‌مند باشند اما الان فصل انتقاد و گلایه مندی نیست الان وظیفه داریم اصل نظام را حفظ کنیم. گلایه ها را باید کنار بگذاریم و برای حفظ نظام باید حضور گسترده ای را رقم بزنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته در زمان مقتضی گلایه‌ها باید مطرح شود و از مسئولین مطالبه لازم صورت بگیرد. مسئولین باید رسیدگی بیشتری به مردم داشته باشند و به گلایه‌های مردم توجه داشته باشند. اما الان فصل انتخابات است و بعد از انتخابات این رسیدگی‌ها باید صورت بگیرد.

وی ادامه داد: قطعاً میزان مشارکت بالای مردم تاثیر مستقیمی بر حفظ ثبات منطقه‌ای و جهانی کشورمان دارد. هر کسی که گمان می‌کند عدم حضور در انتخابات تاثیری بر تثبیت قدرت نظام ندارد اشتباه میکند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تاکید کرد: حضور حداکثری و پرشور مردم نشان دهنده پیوند نظام و مردم است و  نظام به این پیوند نیاز مبرم دارد. 

وی تصریح کرد: مردم ما در نظامی زندگی می‌کنند که پشتوانه‌ الهی دارد و مردم با وظیفه‌شناسی و حضور در انتخابات این نظام را تقویت کنند. چراکه قوانین ما بر اساس موازین اسلامی تنظیم شده است و از همه مهمتر در راس نظام، ولی فقیه حاکم هست که نظارت کاملی بر قوانین اسلامی دارند تا خللی بر اجرای قوانین اسلامی وارد نشود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: موحدی کرمانی انتخابات وحدت سیاستمداران آیت الله موحدی کرمانی حضور در انتخابات گلایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898005

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • کاهش تصدی‌ دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • کاهش تصدی‌گری دولت در اقتصاد، زمینه‌ای برای رشد مشارکت مردم در تولید
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است
  • هم‌نوازی دف‌نوازان در پالنگان کردستان + فیلم
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات