Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادیان گفت: ۱۴ پاتوق فرهنگی اجتماعی در ۱۴ بنای قدیمی پهنه رودکی راه اندازی شده و پیاده راه فرهنگی هنری شهریار که عملیات عمرانی آن از پاییز گذشته آغاز شده؛ به زودی گشایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، «نصراله آبادیان» از بازگشایی پیاده راه فرهنگ و هنر خیابان شهریار که از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران در دست اجراست؛  در آینده نزدیک خبر داد و افزود: «با بهره برداری از این پروژه شاهد بهره مندی اهالی فرهنگ و هنر از پیاده راه شهریار و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه 11 تهران افزود: سال 98 برای مدیریت شهری در منطقه 11 یک سال خوب همراه با دستاوردهای ارزشمند بود که یکی از مهم ترین دستاوردهای آن اجرای بزرگترین پروژه فرهنگی پایتخت در محله رودکی تحت عنوان پهنه رودکی و تقویت و ایجاد زیر ساختهای فرهنگی منطقه بود.

او ادامه داد:  عملیات اجرایی پیاده راه شهریار تا پایان سال جاری تکمیل می شود و با نصب مبلمان و نورپردازی این پروژه آماده بهره برداری می شود. 

شهردار منطقه 11 اظهار داشت: در سایه اجرای بزرگترین پروژه فرهنگی - هنری پایتخت در دل منطقه 11 امروز شاهد احیای حدود 14 بنای زیبا و دارای ارزش تاریخی و فرهنگی و تبدیل آن ها به پاتوق های فرهنگی، اجتماعی و هنری در پایتخت هستیم. بناهای ارزشمندی که همگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه احیا شده و امروز در قالب کافه، گالری، کافه کتاب و ... مشغول به فعالیت هستند.

 

آبادیان یادآور شد: حمایت از سرمایه گذاران احیای بناهای ارزشمند و تاریخی منطقه از تاکیدات شهردار تهران است که در قالب ابلاغیه ای به تمام شهرداری های مناطق  22 گانه ارسال شده و شهرداری منطقه 11 نیز پیرو این ابلاغیه تمام تلاش خود را برای حمایت از این سرمایه گذاران و تهسیل گری امورشان به کار گرفته است. 

 

وی در ادامه توسعه حمل و نقل عمومی را از دیگر دستاوردهای سال جاری در حوزه شهری منطقه 11 برشمرد و گفت: با افتتاح ایستگاه های جدید مترو در منطقه ضریب دسترسی مردم ساکن در منطقه به امکانات حمل و نقل پاک افزایش یافته است. 


 
 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: پاتوق فرهنگی پیاده راه شهرداری منطقه 11 پیاده راه شهریار منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتمام ۳۰ درصد تملک‌ها در دو محور شهید حاج‌رضایی و شهید حسن مثله در منطقه جمکران خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو و جداره مسجد مقدس جمکران هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا رحیمی، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار شهردار و مدیران شهری با تولیت مسجد مقدس جمکران، اقدامات و تعاملات منطقه ۵ با این مکان مقدس را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: احداث خیابان‌های حجت، ظهور، شیخ حسن مثله و حاج‌رضایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه خیابان امام حسن (ع) به سمت جاده کاشان در دست اقدام است، ابراز کرد: در سال‌جاری شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه ادامه رینگ بلوار حضرت خدیجه (ع) در دستور کار قرار دارد، افزود: از مجموع ۱۴۲ پلاک قابل تملک در خیابان‌های حاج‌رضایی و شیخ‌حسن مثله تاکنون ۳۰ درصد با همراهی مسجد جمکران انجام‌شده است.

وی از نصب یکی از بزرگ‌ترین برج‌های پرچم در میدان آل یاسین خبر داد و یادآور شد: پیشنهادات منطقه برای بازنگری در طرح جامع به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ارائه‌شده است.

کد خبر 739709

دیگر خبرها

  • «صبح تبریز»؛ با یاد شهریار عدل
  • گشایش در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال
  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • جزئیات بازسازی مجموعه تئاتر محراب در سال ۱۴۰۳/ ۲ پروژه پلاتوسازی در شهریار و پرند به نتیجه رسید
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • بلقیس پربازدید‌ترین اثر تاریخی خراسان‌شمالی در ایام نوروز
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی و میراث فرهنگی