Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیرمجموعه معاملاتی شرکت آرامکو عربستان موفق به امضای قراردادی بلندمدت برای صادرات نفت کویت شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از رویترز از سنگاپور، منابع بازرگانی اعلام کردند شرکت آرامکو تریدینگ قراردادی جدید با شرکت نفت کویت برای عرضه بلندمدت نفت امضا کرده که می‌تواند خوراک پالایشگاه‌های آرامکو در آسیا را تأمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع یادشده اعلام کرد شرکت آرامکو تریدینگ اکنون می‌تواند در آغاز هر ماه، حجم برداشت نفت خود از کویت را اعلام کند.

شرکت آرامکو و شرکت نفت کویت از اظهار نظر درباره این خبر خودداری کردند.

پیش از این شرکت آرامکو تریدینگ برای خرید نفتا از ایتالیا و یونان در سال ۲۰۲۰ میلادی، قراردادهایی امضا کرده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادرات نفت آرامکو نفت کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • سهم ۲۵ درصدی تجدیدپذیر‌ها از ظرفیت صادراتی برق کشور
  • باشگاه بارسلونا در دادگاه شکست خورد
  • سرمایه‌گذاری بلندمدت و ویژگی‌های آن در بازار کریپتو
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند