Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@16:38:23 GMT

برتری تیم تکواندو یزدان رشت در لیگ برتر کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۵۵۹

برتری تیم تکواندو یزدان رشت در لیگ برتر کشور

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته ششم و هفتم دور برگشت لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور جام خلیج فارس ، در تهران برگزار شد و در نهایت نماینده گیلان به یک پیروزی و یک شکست دست یافت.

محسن سترگی افزود: تیم یزدان رشت نماینده استان گیلان در رقابتهای لیگ برتر، در هفته ششم از دور برگشت این مسابقات مقابل تیم قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت که در نهایت با نتیجه هفت بر یک مغلوب حریفش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در هفته هفتم این مسابقات ، تیم تکواندو یزدان رشت رو در روی شرکت پالایش نفت آبادان قرار گرفت که در نهایت تیم یزدان رشت با نتیجه ۶ بر دو حریف خود را مغلوب کرد تا این هفته را با پیروزی به اتمام برساند.

وی بیان کرد: از سوی کمیته فنی این رقابتها نیز، رضا یزدان پرست مربی تیم تکواندو یزدان رشت به عنوان برترین سرمربی هفته هفتم انتخاب شد و مهدی محمدی گواری از تیم تکواندو یزدان رشت نیز به عنوان فنی ترین تکواندوکار این هفته شناخته شد.

وی اضافه کرد: تا پایان هفته هفتم دور برگشت رقابت های تکواندو لیگ برتر کشور با حضور ۹ تیم ، یزدان رشت نماینده استان گیلان با انجام ۱۴ بازی و کسب چهار پیروزی تیمی، سه تساوی و هفت شکست تیمی ، ۴۳ پیروزی انفرادی و ۶۹ شکست انفرادی و مجموع ۱۵ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

در هجدهمین دوره مسابقات تکواندو لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان کشور جام خلیج فارس، تیمهای شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم خانگی کن، پاس، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان  به صورت متمرکز در تهران با هم رقابت می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازی تکواندو جام خلیج فارس جدول لیگ برتر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تیم تکواندو یزدان رشت استان گیلان دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان آلومینیوم بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

این مسابقه تا دقیقه ۹۰ با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود اما در وقت‌های اضافه موتور اصفهانی‌ها روشن شد و دو گل به ثمر رساند. گل اول این بازی در دقیقه ۲+۹۰ توسط فردین یوسفی به ثمر رسید.

ویدئو: 330625

اما گل دوم و تثبیت کننده ذوبی‌ها توسط بهترین گلزن این فصل‌شان، محمد جواد محمدی به ثمر رسید. محمدی در شرایطی که آلومینیوم برای جبران گل خورده تلاش می‌کرد توپ را از وسط زمین گرفت و مدافعان کم تعداد حریف را به هم ریخت و با یک شوت تماشایی در محوطه کار را تمام کرد‌.

این مهاجم که ابتدای فصل از هوادار به ذوب آهن پیوست حالا هفتمین گل خود را به ثمر رساند و کنار سرآبادانی و جعفری، چهارمین گلزن برتر لیگ است.

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت