Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@06:45:58 GMT

محبوس شدن ۲ کارگر در داخل چاه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۶۷۸

محبوس شدن ۲ کارگر در داخل چاه

ملکی از محبوس شدن ۲ کارگر تبعه کشور افغانستان درون چاه یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: در ساعت ۱۰:۳۰ امروز یک مورد حادثه مدفون شدن در چاه یک ساختمان در حال ساخت واقع در شهرک راه آهن، بلوار گلها، خیابان یاس ۳ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که در پی آن ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک ساخمان ۴ طبقه در حال ساخت بود که در قسمت حیاط آن ساختمان ۲ طبقه دیگری در حال ساخت بود.

ملکی بیان کرد: کارگران در قسمت حیاط در عمق ۲۰ متری در حال حفر یک حلقه چاه بودند که به یکباره اسکلت ساختمان ۲ طبقه تخریب شده و روی دهانه چاه را بسته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها با استفاده از طناب خود را به بالای دهانه چاه رساندند و با احتیاط دهانه چاه را باز کردند.

ملکی بیان کرد: آتش نشان‌ها بعد از مدتی تلاش توانستند ۲ کارگر محبوس در چاه که تابعیت افغانستانی داشتند را از داخل چاه خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی با بیان اینکه حال جسمی این ۲ کارگر حاد نبود، افزود: این عملیات در ساعت ۱۴ به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارگر محبوس شدن داخل چاه آتش نشانی شهر تهران سازمان آتش نشانی شهر تهران حال ساخت دهانه چاه ۲ کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهروندان و ساکنان غیر تجاری همواره دغدغه‌  امکان نظارت، مدیریت و کنترل بخش‌های مختلف ساختمان، به ویژه در مواقع عدم حضور و فاصله‌های دور را دارند بر همین اساس، متخصصان یک شرکت دانش بنیان با استفاده از فناوری‌های مختلف،  سامانه‌هایی طراحی کردند که نظارت و مدیریت بخش‌های مختلف را امکان پذیر می‌کند.   محمدعلی فراقیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سامانه مدیریت هوشمند ساختمان گفت : با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه اقدام کردیم.   سامانه مدیریت هوشمند ساختمان علاوه بر این‌که باعث بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت‌های مختلف و سفارشی، متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان نیز در آن فراهم شده است.   وی با اشاره به این‌که استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل‌های انرژی در ساختمان می‌شود، افزود : تمام قشر‌های جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می‌شود، مخاطب این محصول به شمار می‌آیند.   مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ، ارائه خدمات پشتیبانی و هزینه تمام شده پایین‌تر را از دیگر مزایای سامانه هوشمند مدیریت ساختمان این شرکت دانست و گفت: کیفیت محصول تولیدی، قابلیت سفارشی سازی و قیمت پایین محصول باعث رقابت با نمونه‌های داخلی و خارجی شده است و  این محصول با قیمت یک سوم نمونه خارجی به مشتری عرضه می‌شود.   فراقیان همچنین درباره اشتغال ایجاد شده در این شرکت دانش‌بنیان گفت: ۱۱ نفر در شرکت به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و حدود ۱۶ نفر هم به صورت غیرمستقیم با شرکت همکاری دارند.

دیگر خبرها

  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • خودکفایی صنعت داروسازی با ورود به تولید مواد اولیه دارویی
  • آثار تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت داروسازی
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت