Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یاوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی کارگران گلپایگان  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوی تیم ملی کشف استعدادهای برتر فوتبال کشور در رده‌های سنی ۱۴ سال به بالاتر است که طی مدت ۱۱ ماه امسال ۱۰ اردو در اکثر شهرستان‌های کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان گلپایگان ظرفیت و پتانسیل خوبی در زمینه رشد فوتبال ملی دارد و اگر دو مسابقه با تیم نوجوانان و جوانان برگزار شود به رده‌های بالاتر می‌توانند معرفی شوند.

سرمربی تیم ملی کشور با اشاره به اهداف برنامه‌های تیم فوتبال بالای سن ۱۴ سال گفت: نوجوانانی که از سن ۱۴ سال به سن ۱۵ سال می‌رسند در مسابفات کافا شرکت خواهند کرد، در دوره‌های قبل نوجوانان سن ۱۵ سال در مسابقات کافا شرکت و به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود: امسال نوجوانان ۱۵ سال عضو تیم ملی فوتبال به کشور آسیای میانه برای شرکت در مسابقات کافا اعزام می‌شوند، یکی از هدف این برنامه آمادگی این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی برای دو سال آینده است.

یاوری با اشاره به آمادگی تیم ملی فوتبال در مسابقات جهانی افزود: تقریباً تیم ملی در سراسر کشور در حال بازبینی و تشکیل است، اگر در گلپایگان بازیکن فوق العاده‌ای شناسایی شود به اردوی تیم ملی کشوری دعوت می‌شود.

دعوت از تیم ملی برای ارتقای سطح فوتبال شهرستان

در ادامه احمد طبرزدی مسئول هیئت فوتبال شهرستان گلپایگان با بیان اینکه چند گزینه برای دعوت از یک تیم معروف در شهرستان در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح فوتبال شهرستان در رده سنی جوانان و نوجوانان از تیم ملی فوتبال دعوت کردیم.

وی گفت: اردوی تیم ملی فوتبال کشور از شنبه ۲۰ بهمن ماه شروع و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد، در روزهای دوشنبه و سه شنبه بازی دوستانه بین تیم‌های شهرستان برگزار شد که نتیجه خوبی به همراه داشت.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال کشور با برنامه ریزی هیئت فوتبال استان و شهرستان یک اردوی ۴ روزه در گلپایگان دائر کرده است که به سرمربیگری رسول یاوری در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اردوی تیم ملی تیم ملی تیم ملی فوتبال سرمربی تیم ملی فوتبال انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فوتبال شهرستان تیم ملی فوتبال اردوی تیم ملی ۱۴ سال ۱۵ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ عبدالله دارایی با بیان اینکه امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت گفت: روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت روز نخست این هفته برنامه غبارروبی و عطرافشانی ازمزار شهدای جامعه کار وتولید و دیدار با خانواده ایشان و بازدید از دو شرکت تولیدی در شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر را خواهیم داشت. 
 دارایی افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور کارگران در بهشت زهرا (س) و افتتاح پایگاه بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود. برپایی میز خدمت در تمامی مصلی‌های نماز عبادی سیاسی جمعه،کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کار آفرینی استان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.    وی بیان کرد: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه در یکی از واحد‌های تولیدی کرج و آیین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوی و استانی برگزار می شود.   دارایی گفت: برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنان با محیط‌های صنعتی و تولیدی امسال نیز  با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می شود و کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان دیدار  می کنند.   به گفته دارایی برگزاری یادواره شهدای کارگری در محیط‌های کار و تولید و توزیع ۵۰۰ بسته کمک‌های مومنانه، اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص، افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های استان و همچنین سفر معاونان وزیر کار به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه هاست.

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی