Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@18:45:56 GMT

عبدالغنی رسماً سرمربی الشرطه عراق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۷۲۱

عبدالغنی رسماً سرمربی الشرطه عراق شد

باشگاه الشرطه عراق ساعتی پیش از توافق نهایی با عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق به منظور هدایت این تیم خبر داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هیئت مدیره باشگاه الشرطه عراق ظهر امروز (چهارشنبه) در خصوص وضعیت نیمکت این تیم تشکیل جلسه داد و در نهایت ضمن اعلام پایان همکاری با سرمربی صرب این باشگاه از توافق با سرمربی تیم المپیک عراق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاء بحر العلوم مدیر باشگاه الشرطه در این خصوص گفت: جلسه ویژه‌ای در خصوص بررسی شرایط نیمکت تیم داشتیم که در نهایت مقرر شد قرارداد الکساند ایلیچ سرمربی صرب تیم فسخ شود و وی به همراه دستیارانش به جز عماد هاشم از تیم الشرطه جدا می‌شوند.

وی ادامه داد: با عبدالغنی شهد سرمربی تیم ملی المپیک به توافق رسیدیم تا هدایت تیم را تا پایان فصل آینده در دست بگیرد. سرمربی جدید در نشست خبری به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

عبدالغنی شهد در مرحله مقدماتی بازی‌های المپیک سرمربی تیم امید عراق بود که به همراه این تیم در تهران مقابل ایران قرار گرفت.

بر این اساس دیدار آینده تیم‌های استقلال ایران و الشرطه عراق به نوعی تقابل سرمربیان سابق تیم‌های ملی المپیک دو کشور نیز محسوب می‌شود.

عضو هیئت مدیره الشرطه: سرمربی تیم ما هنوز برکنار نشده اما بعید نیست این اتفاق بیفتد

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فوتبال استقلال فوتبال باشگاه الشرطه الشرطه عراق سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق