Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان گفت: هر رای ملت ایران ایران مانند گلوله‌ای بر سینه دشمنان ایران اسلامی می‌نشیند به همین دلیل نیز حضور حداکثری مردم می‌تواند مشتی بر دهان دشمنان باشد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سردار میرزا محمد سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با دعوت از مردم برای حضور یکپارچه و حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز نیاز کشور به حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، همانند زمان جنگ و حضور گسترده مردم در جبهه‌های نبردحق علیه باطل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر رای ملت ایران مانند گلوله‌ای بر سینه دشمنان ایران اسلامی می‌نشیند به همین دلیل نیز حضور حداکثری مردم می‌تواند نقشه دشمنان را نقش برآب کند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان قشم: مردمی بودن انتخابات ایران به جهان مخابره شودچند نکته انتخاباتی از زبان حداد عادلروایت "معاون سیما" از آماده شدن تلویزیون در روز انتخابات

 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان افزود: مردم ما در طول این 41 سال گذشته قاعده بازی را یاد گرفته‌اند و می‌دانند که دشمنان می‌خواهند با هر ترفند و نقشه‌ای که شده مانع از حضور مردم در پای صندوق‌های رای شوند.

وی ابراز کرد: اگرچه همه ما از وضعیت کنونی و سختی معیشت که قسمتی از آن به دلیل تحریم دشمنان و بخش دیگر به دلیل بی تدبیری مسئولان به وجود آمده است دلگیریم، اما نباید این موضوع مانع از حضور ما در انتخابات شود.

سلگی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نتیجه انتخاب خود مردم است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود باید با حضور در انتخابات به افراد مومن، متعهد، انقلابی و کارآمد رای دهیم.

وی گفت: اصلاح وضعیت کشور به دست  مردم است چرا که رئیس جمهور یا نمایندگان مجلس که به فرموده امام (ره) در راس امور بوده و عصاره فضائل ملت به شمار می‌آیند، توسط مردم انتخاب می‌شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ابراز کرد: همه ما باید در روز انتخابات از همان ابتدا با حضور حداکثری، پای صندوق‌های رای حاضر شویم و هرکس به همان تشخیصی که رسیده است عمل کند.

وی افزود: در انتخابات دوم اسفنده ماه  فارغ از گروه بندی‌های سیاسی، حضور حداکثری مردم و بعد رای دادن به فرد اصلح که همان فرد مومن، انقلابی، متعهد و کار آمد است اهمیت دارد، فردی که در مسیر انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/742/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حضور حداکثری مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد

استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم