Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان با دعوت از همه مردم با هر نگاه و تفکر سیاسی برای شرکت در انتخابات دوم اسفندماه گفت: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی به امنیت کشور گره خورده است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به معرفی گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 5 حوزه انتخابیه استان اظهارداشت: در حوزه گرگان و آق‌قلا غلامرضا منتظری و حجت‌الاسلام سعید بیرقدار، در علی آبادکتول رحمت‌الله نوروزی، در آزادشهر و رامیان علیرضا ابراهیمی، در مینودشت- گالیکش- کلاله و مراوه تپه رضا آریان‌پور، در حوزه غرب استان و در بخش ترکمن ( گمیشان و بندرترکمن) عبدالجلال ایری به عنوان گزینه‌های نهایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حوزه و در شهرستان‌های بندرگز و کردکوی به علت اینکه شورا نتوانست به یک جمع‌بندی واحد برسد ترجیحا سکوت می‌کنیم. در حوزه گنبدکاووس نیز با توجه به اینکه آرا در این حوزه سیاسی نیست، قرار شد معتمدان درباره افراد نهایی تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به انصراف تعداد زیادی از کاندیداها در حمایت از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تعداد زیادی از کاندیداها چه کسانی که میثاق نامه را امضا کرده بودند و چه کسانی که امضا نکرده بودند، به نفع لیست شورا انصراف دادند. البته برخی افراد که امضایشان پای میثاق نامه وجود دارد به رغم رایزنی‌ها هنوز نپذیرفتند که از انتخابات کنار بروند. امیدواریم این افراد به اهمیت انسجام نیروهای انقلاب در شرایط کنونی توجه بیشتری داشته باشند؛ هرچند هنوز هم فرصت برای انصراف وجود دارد.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران: تمام اولویت‌مان ‌مشارکت ‌گسترده مردم در انتخابات است‌کاندیدای ‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در اسدآباد مشخص شدکاندیدای شورای ائتلاف در نهبندان و سربیشه: وضعیت معلمان خرید خدمت و حق‌التدریسی را در مجلس آینده پیگیری می‌کنم‌

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به رصد لحظه‌ای وضعیت کاندیداها افزود: شرایط را ساعت به ساعت رصد می کنیم و اطلاعات دقیق را در اختیار نامزدها قرار می‌دهیم. در انتخابات عموما لحظه به لحظه تحولات و موج‌های جدید ایجاد می‌شود با این حال تاکنون لیست شورای ائتلاف به ویژه در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا مورد اقبال بیشتری واقع شده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی ضمن دعوت از همه مردم با هر نگاه و تفکر سیاسی برای شرکت در انتخابات دوم اسفندماه خاطرنشان کرد: حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی به امنیت کشور گره خورده است. استقبال مردم از پیکر سردار شهید سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر ایشان، نشان از درک اهمیت امنیت از سوی مردم داشت. امنیت چپ و راست نمی‌شناسد و افراد با هر سلیقه و تفکری که هستند باید در انتخابات شرکت کنند و بدانند حضور بیشتر اقتدار و امنیت بیشتری را برای کشور و ملت فراهم خواهد کرد.

‌طاهری با تأکید بر انتخاب درست در دوم اسفندماه اظهار داشت: هرجایی مردم خوب و با بصیرت دست به انتخاب افراد زدند و نامزدهای کارآمد و انقلابی دچار تشتت نبودند، شاهد اتفاقات و موفقیت‌های خوبی بودیم. اما اگر این شرایط را نداشته باشیم سبب راهیابی نمایندگانی ضعیف که دلسوز نظام و انقلاب و ملت نیستند به مجلس خواهیم بود؛ همچنان که بسیاری از صاحب نظران معتقدند مجلس دهم، ضعیف‌ترین مجلس در تاریخ انقلاب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات دوم اسفندماه، نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است برای حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد نیازمند مجلسی مستقل از دیگر قوا و دارای نمایندگانی مردمی، شجاع، کارآمد و متدین هستیم.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات دوم اسفندماه نیروهای انقلاب تفکر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: در این انتخابات نیز همه باید ملزم به قانون باشیم.

بهمنی نژاد، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات گلستان نیز خاطرنشان کرد: در انتخابات دور دوم در گنبدکاووس فقط آنها که در دور اول در همین حوزه رای داده اند و یا در هیچ حوزه دیگری رای نداده اند، می‌توانند شرکت کنند.

شکری نیا، مدیرکل صداوسیمای گلستان هم از ضبط و پخش ۵ یا ۷ مناظره از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم خبر داد.

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت انجام خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است