Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@10:55:24 GMT

وضعیت جوی در روز انتخابات مجلس چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۸۱۵

وضعیت جوی در روز انتخابات مجلس چگونه است؟

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی جمعه همزمان با برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آسمان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، قزوین، قم، مرکزی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد، لرستان و کردستان نیمه ابری و وزش باد، استان فارس نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی کرمانشاه، مازندران نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و آسمان استان‌های ایلام، زنجان نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسمان استان‌های البرز، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، صاف خواهد بود. آسمان استان کهگیلویه و بویر احمد و یزد صاف گاهی وزش باد، هرمزگان صاف همراه با غبار محلی، همدان و گیلان صاف تا نیمه ابری، آسمان خوزستان صاف و مه آلود، کرمان صاف به همراه وزش باد خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه، آسمان استان‌های خراسان رضوی، سمنان ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد، آسمان استان سیستان و بلوچستان ابری گاهی همراه با وزش باد شدید، گلستان ابری همراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 485330 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران و چهارشنبه (۲۹ فروردین) در خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان، ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۲۸ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود و طی چهارشنبه (۲۹ فروردین‌ماه) کمی ابری و با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است
  • تهران بارانی می شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • روند افزایش دما در البرز پیش بینی می‌شود
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین