Web Analytics Made Easy - Statcounter

​رئیس‌جمهور صبح امروز پس از پایان جلسه هیات دولت به همراه معاون اول، وزیر صمت، مدیرعامل گروه سایپا و جمعی از وزرا و مقامات ارشد کشور از دو محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در دو مدل سدان و کراس‌اوور(نیم‌شاسی) بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت خودروسازی سایپا، دو محصول سدان و کراس‌اوور (نیم‌شاسی) تولیدی گروه سایپا با اتکا به مگاپلت‌فرم کاملا ایرانی SP100 طراحی شده‌اند و قرار است در سال‌ ۱۳۹۹ به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل سدان این خودروها در چند تیپ مختلف و با بهره‌گیری از موتور توربوشارژ و سایر امکانات روز تولید خواهد شد.

مدل کراس‌اوور نیز که با استایل شکیل، به ‌‌روز و در رده خودروهای مدرن طراحی شده در انتهای سال آینده و در چند تیپ با بهره‌گیری از استانداردها و امکانات روز جهانی عرضه خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی برای تولید انبوه مدل سدان SP100 را آغاز کرده و قرار است در ماه‌های آتی این محصول به بازار عرضه شود.

همچنین این گروه قصد دارد به‌زودی از محصول کراس‌اوور(نیم‌شاسی) جدید خود که با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی طراحی شده است، به طور رسمی رونمایی کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سایپا مدل جدید خودرو خودروسازی سایپا بازار عرضه کراس اوور طراحی شده نیم شاسی مدل سدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، طبق شایعات جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد تغییرات زیادی در لاین ساعت هوشمند خود در سال جاری میلادی انجام دهد. به طوریکه پیش بینی می شود اپل واچ آتی با طراحی جدید، ویژگی های نوین ردیابی سلامت و یک سیستم اتصال بند اصلاح شده، ارائه شود.

مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ معتقد است این شرکت طرح سنتی نامگذاری محصولاتش را کنار می گذارد و ساعت هوشمند جدید را «اپل واچ ایکس» نامگذاری می کند که نشان دهنده دهمین سالگرد عرضه نخستین نمونه این دستگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی است.

از سوی دیگر سام کهل یکی از کاربران یوتیوب که برای نقد محصولات اپل مشهور است، با یک طراح گرافیکی همکاری می کند. این ۲ با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده، رندرهایی از اپل واچ ایکس را ساخته اند.

طبق رندرها گجت جدید اپل طراحی نازک تری خواهد داشت به طوریکه ضخامت آن ۱۰تا۱۵ درصد کمتر از مدل های فعلی خواهد بود. احتمالا یک دکمه Action مشابه اپل واچ اولترا نیز به نسخه جدید اضافه می شود.

بزرگترین تغییر طراحی مربوط به سیستم جدید بند مغناطیسی است. این به معنای خداحافظی با بندهای قدیمی است، اما مزایایی فراتر از ظاهر زیبا دارد. بندهای فعلی اپل واچ فضای زیادی از داخل ساعت را شامل می شوند. بندهای مغناطیسی چنین حجمی را از بین می برند و فضا را برای طراحی نازک تر و حتی افزودن ویژگی های دیگر داخل گجت باز می کنند.

قبلا شایعه شده بود اپل واچ جدید با نمایشگر میکروال ای دی عرضه می شود، اما به نظر می رسد فناوری او ال ای دی به دلیل ملاحظات برای کاهش هزینه ها در این گجت به کار گرفته شود. با این وجود تخمین زده می شود پنل او ال ای دی دستگاه درخشان تر باشد و در مصرف انرژی صرفه جویانه تر عمل کند. این امر به معنای افزایش طول عمل باتری دستگاه است.

ویژگی های سلامتی یکی از وجوه اصلی اپل واچ به حساب می آیند. اپل واچ ایکس احتمالا نخستین نمونه ای باشد که گزینه رصد فشار خون را ارائه می کند. هرچند مشخص نیست قابلیت رصد اکسیژن خون به دلیل اختلافات و پرونده های دادگاهی مربوط به حق امتیاز اختراع این ویژگی، در دستگاه به کار رود. البته احتمالا گجت مجهز به قابلیتی برای رصد آپنه خواب نیز خواهد بود.

کد خبر 6084183 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • اپل واچ جدید با قابلیت رصد آپنه خواب عرضه می شود
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!
  • برداشت توت فرنگی در مزارع مازندران
  • این خودروی آلمانی ارزان‌ تر از چینی‌ های بازار ایران+عکس