Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:15:02 GMT

بودجه ۴۵ میلیارد تومانی شهرداری گرمدره محقق شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۸۴۰

بودجه ۴۵ میلیارد تومانی شهرداری گرمدره محقق شد

عباس دادخواه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخش عمده این اعتبار صرف طرح های عمرانی و خدمات شهری شد  و برای سال آینده نیز  ۶۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است.

این مسوول در بخشی ازسخنانش با اشاره به طرح های عمرانی که طی چند روز گذشته در گرمدره آغاز شده،‌گفت: بخش عمده بودجه سال آینده شهرداری گرمدره صرف ادامه طرح‌های نیمه تمام و پروژه‌هایی که طی چند روز گذشته عملیات عمرانی آنها آغاز شده ، خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادخواه ، ساخت فرهنگسرا، ساختمان اداری شهرداری و استخرشنا را  از جمله پروژه‌هایی نام برد که سال آینده عملیات عمرانی آنها شروع می‌شود.

شهردار گرمدره اعتبار پروژ هایی که عملیات آنها آغاز شده است را ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بخشی از این پروژه ها را بخش خصوصی و بخشی دیگر را شهرداری گرمدره اجرا می‌کند.

شهر گرمدره واقع در پنج کیلومتری جنوب شرقی کرج جمعیتی حدود ۲۵ هزار نفر  دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بخش خصوصی جنوب شرقی شهرداری گرمدره انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری گرمدره سال آینده آغاز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز

خبرنگاران شیراز در شامگاه روز شنبه از دو پروژه بزرگ پارک آبی بزرگ شیراز با متراژ ۶۰ هزار متر مربع و همچنین آکواریوم شیراز در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع که به همت شهرداری شیراز به صورت شبانه روز در حال کار می باشد تا جهت رفاه حال شهروندان شیراز به عنوان نقطه گردشگری در آینده نزدیک به بهره برداری برسد بازدید کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072177 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • سهم ۶۴ درصدی عملیات‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی امسال ۲۳۰۰ میلیارد تومان است