Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره منتخب فیلم‌های روز مقدونیه شمالی  از ۲۸ بهمن آغاز و تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد که در روز اول اکران میزبان فیلم سینمایی مسخره‌باز بود.

همایون غنی‌زاده در سال گذشته با فیلم مسخره باز مورد استقبال و دقت مخاطبان و منتقدان سینمای ایران قرار گرفت. و در حضور بین‌المللی خود توانست جایزه جشنواره جهانی ورشو ۲۰۱۹ را نیز بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه‌ بهترین خلاقیت و استعداد درخشان در شب منتقدان و نویسندگان سینمایی به همایون غنی‌زاده برای فیلم مسخره باز تعلق گرفت. 

پخش جهانی و سرمایه‌گذاری  این فیلم به ترتیب بر عهده محمد اطبایی و مهدی کرمی بوده است.

در مسخره باز علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی ایفای نقش کرده‌اند.

همایون غنی‌زاده کارگردان صاحب سبک تئاتر قرار است کالیگولا را برای سومین‌بار در اردیبهشت بر روی صحنه ببرد.

برچسب‌ها بابک حمیدیان علی نصیریان رضا کیانیان همایون غنی زاده محمد اطبایی مقدونیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بابک حمیدیان علی نصیریان رضا کیانیان همایون غنی زاده محمد اطبایی مقدونیه بابک حمیدیان علی نصیریان رضا کیانیان همایون غنی زاده محمد اطبایی مقدونیه همایون غنی زاده مسخره باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید