Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:16:47 GMT

جشن ازدواج آسان مرزبانان در سرخس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۸۹۵

جشن ازدواج آسان مرزبانان در سرخس برگزار شد

به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن ازدواج آسان 18 نفر از مرزبانان هنگ مرزی سرخس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن ازدواج آسان 18 نفر از مرزبانان هنگ مرزی سرخس شب گذشته در فرهنگسرای امام رضا علیه‌السلام این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد رامیار مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره ترویج ازدواج آسان اظهار کرد: از سال گذشته طرح ازدواج آسان در مرزبانی خراسان رضوی با همیاری و استقبال فرماندهان در این استان آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه با تشکیل کارگاه‌های آموزشی این طرح پیگیری شد و با شناسایی 190 مجرد در سطح هنگ‌های مرزی استان، زمینه برای برگزاری ازدواج آسان مرزبانان جوان فراهم شد.

سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این مراسم سومین مراسم جشن ازدواج آسان مرزبانان در استان است، بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم در نقطه صفر مرزی این است که اعلام کنیم امنیت پایداری در مرزهای استان برقرار است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از امنیت کشور مرهون خون شهدا و رشادت و ایثارگری‌های مرزبانان است و اگر امنیت در مرزها وجود نداشته باشد قطعاً در داخل کشور نیز امنیتی وجود ندارد، بنابراین باید راه شهدا ادامه پیدا کند.

سردار جان‌نثار با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، تصریح کرد: از خانواده‌ها می‌خواهیم تا شرایط ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی را برای جوانان فراهم کنند.

جان‌نثار مرزهای خراسان رضوی را از پر رفت مرزهای کشور نام برد و اظهار داشت: به لحاظ امنیتی که در مرزهای استان وجود دارد مرزهای ما جزء پررفت‌وآمد ترین مناطق مرزی کشور محسوب می‌شود و بایستی خدا را شاکر باشیم که امنیت و آرامش پایداری در این منطقه حکم‌فرما است.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز مرزبانان ما زندگی خود را در نقطه صفر مرزی آغاز می‌کنند تا نشان دهند امنیت و آرامش خوبی در مرزهای استان و کشور داریم.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراسم جشن ازدواج آسان ازدواج آسان مرزبانان مرزبانی خراسان رضوی مرزهای استان برگزار شد جان نثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان اصفهان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان اصفهان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این مراسم فرماندهان نیروهای مسلح در اصفهان ابتدا با شهدا تجدید میثاق کرده و پس از آن مراسم با حضور آیت‌الله طباطبا‌ئی‌نژاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اصفهان، امیر سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد، سردار مجتبی فدا فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان،  سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور فرماندهی انتظامی استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان و فرماندهان انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

.

انتهای پیام/170/.

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در اصفهان+فیلم
  • مسائل ازدواج آسان و فرزندآوری در استان بوشهر احصا شود
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر