Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@02:30:39 GMT

سایپا از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۷۹۰۸

سایپا از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شد

در پی شکایت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از باشگاه ساپیا، کمیته وضعیت اعلام کرد: این باشگاه از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدیدی (اعم از بازیکن داخلی و بین المللی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محروم می‌گردد. مچنین محمد صادق بارانی به محرومیت چهار ماهه از شرکت در بازی‌های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه سایپا و صادق بارانی به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال مابه التفات بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم شد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از استقلال تهران در خصوص امیر ارسلان مطهری، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را رد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: سایت فدراسیون فوتبال

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سایپا فدراسیون فوتبال پارسی خبر فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان